  • 1. Data: 2011-05-14 18:02:10
    Temat: YAMAHA - rok produkcji dla WK
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witajcie,
    byłem wczoraj zarejestrować moto sprowadzone z DE. Ogólnie poszło ok,
    nie chcieli nawet przeglądu "0" bo miałem TUV sprzed 1,5mca. Ale nie ma
    w niemieckim BRIEFie daty produkcji motocykla. Skierowali mnie na SKP
    aby mi tylko określili rok produkcji. W jednej SKP pan sprawdził w
    systemie po nr ramy...nic z tego. W drugim chcieli mi rozebrać pół
    motocykla by zobaczyć datę pradukcji na przewodach.....
    Wkurzyłem się i pojechałem do salonu Yamahy i dostałem wydruk gdzie jest
    info dotyczące mojego motocykla (MODEL, VIN, NR SILNIKA itp) i jest tam
    data MODEL YEAR 2007.
    Wiem że MODEL YEAR to rok modelowy a nie data produkcji - ale mam
    nadzieję że to dla WK wystarczy?

    Nie mam jak udowodnić daty produkcji, nawet w salonie mi powiedzieli że
    inaczej się tego określić nie da.

    Co to ty myślicie? Może jakieś TIPS&TRICKSy?

  • 2. Data: 2011-05-14 18:04:00
    Temat: Re: YAMAHA - rok produkcji dla WK
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inaczej się tego określić nie da.
    > Co to ty myślicie? Może jakieś TIPS&TRICKSy?

    Daj na flaszke panu diagnoście i niech Ci wpisze 2010. Przy sprzedazy jak
    zanalazł:-) A urzędniki przyklepią.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-05-14 18:10:42
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-14 20:04, Grzybol pisze:
    > Daj na flaszke panu diagnoście i niech Ci wpisze 2010. Przy sprzedazy
    > jak zanalazł:-) A urzędniki przyklepią.

    Żaden z tych których dziś spotkałem nie kwapił się na przyjęcie upominku
    w postaci bonu pieniężnego lub napoju wyskokowego.

  • 4. Data: 2011-05-14 18:14:36
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > data MODEL YEAR 2007.
    > Wiem że MODEL YEAR to rok modelowy a nie data produkcji

    http://wiki.answers.com/Q/How_do_i_decode_a_Yamaha_v
    in_number

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-05-14 18:55:26
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Grzybol"
    Daj na flaszke panu diagnoście i niech Ci wpisze 2010. Przy sprzedazy jak
    zanalazł:-) A urzędniki przyklepią.

    Byc moze u Ciebie na wsi diagnosci za flaszke jeszcze cos zrobia a zwlaszcza
    doloza jakies 10k pln do kieszeni wlascicielowi.
    Mialem niedawno samochod z komisu - pierwsza rejestracja 02.01.2008 - pan
    komisant przekonywal mnie ze produkcja tez 2008. Samochod sprzedany
    klientowi jako 2008. Roznica w kasie to ok 15k pln.
    Nie ruszyla by mnie nawet 50 letnia lyski.

    ***"Glexu" W drugim chcieli mi rozebrać pół motocykla by zobaczyć
    datę pradukcji na przewodach

    To jakis goldwing czyco??? Daty sa na przewodach ham.
    Jak TUV z przed 1,5 miesiaca to data produkcji 2007. Zakladam ze pierwszy.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-05-14 19:07:37
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-14 20:55, Tytus z domQ pisze:
    > To jakis goldwing czyco??? Daty sa na przewodach ham.
    > Jak TUV z przed 1,5 miesiaca to data produkcji 2007. Zakladam ze pierwszy.

    YAMAHA FAZER S2 ABS - 1 rejestracja w DE 06.2007, 1 przegląd MARZEC
    2011, nastepny przeglad MARZEC 2013.
    Tylko czy papier który dostałem u dealera Yamaha bedzie wystarczajacy
    dla WK?

  • 7. Data: 2011-05-14 19:12:04
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-14 20:55, Tytus z domQ pisze:
    > To jakis goldwing czyco??? Daty sa na przewodach ham.
    > Jak TUV z przed 1,5 miesiaca to data produkcji 2007. Zakladam ze pierwszy.

    YAMAHA FAZER S2 ABS - 1 rejestracja w DE 06.2007, 1 TUV planowany na
    CZERWIEC 2011, ale zrobiony został MARZEC 2011 (przed sprzedażą
    motocykla / kupnem przeze mnie).
    Pieczatka z nastepnym na TUV na MARZEC 2013.

  • 8. Data: 2011-05-14 19:15:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Byc moze u Ciebie na wsi diagnosci za flaszke jeszcze > cos zrobia

    Wiem, wiem, jesteś tym jedynym uczciwym. Realia są takie, że większość
    diagnostów napierdala łapówy aż się kurzy. Łykają wziątki za wszystko.
    Podbiją wszystko, aby kasa była. I nie truj o uczciwości. Znam ich wielu. Na
    wichurach takie Miśki zarabiają po 1800 zł, a chałupy budują, dzieciom
    mieszkania kupują. Oczywiście z pensji...

    > zwlaszcza doloza jakies 10k pln do kieszeni wlascicielowi.

    Tu nie bardzo wiem co masz na myśli...

> [...]
    > klientowi jako 2008. Roznica w kasie to ok 15k pln.
    > Nie ruszyla by mnie nawet 50 letnia lyski.

    Tu też mętnie coś piszesz. 2008 sprzedany jako 2008, a czego chciał od
    Ciebie? Nie bardzo rozumiem.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-05-14 19:57:07
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Grzybol"
    Wiem, wiem, jesteś tym jedynym uczciwym.

    Ciesze sie ze masz wiare...

    ***Na wichurach takie Miśki zarabiają po 1800 zł, a chałupy budują, dzieciom
    mieszkania kupują. Oczywiście z pensji...

    Niemozliwe zebys zyl jeszcze w XX wieku, ale i ja kiedys tez tak myslalem.
    Budowali i kupowali - kiedys

    *** Tu też mętnie coś piszesz. 2008 sprzedany jako 2008, a czego chciał od
    > Ciebie? Nie bardzo rozumiem.

    Pacz mnie na usta
    autko z francji, komisowe polizingowe
    klient kupil je ale komis szykuje papiery do rejestracji
    jarzysz???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-05-14 20:00:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > myslalem. Budowali i kupowali - kiedys

    Kiedyś i teraz. Znam ich wielu. Do niektóych nawet nie trzeba samochodem
    wjeżdżać. Motura to wogóle nie chcą widzieć. Każdy z nich czeka nawet żeby
    bez sprzęta przyjechać, to wie że będzie działka:-) Aż się ślinią. Nagonki
    na nich robią, ale każdy ma swój system niewpierdaljącysię.:-)

    .
    > Pacz mnie na usta
    > autko z francji, komisowe polizingowe
    > klient kupil je ale komis szykuje papiery do rejestracji
    > jarzysz???

    Pacze. Przeca piszesz, że sprzedał. To co chcieli od Cie?

    --
    Grzybol