  • 1. Data: 2011-05-14 15:57:40
    Temat: jak odkręcic obrobionego ampula?
    Od: t...@i...eu

    Witam

    Chciałem wyciągnąć klocki hamulcowe w prednim zacisku ale nie mogę
    odkręcić śruby trzymającej klocki w zacisku , jest to śruba na klucz
    imbusowy w dodatku siedzi w głębi zacisku.
    Macie jakis pomysł jak to odkręcić? Zamówilem juz nową ale zeby to
    wymienić to musze wykrecic starą.
    Jeszcze troche klocków mam ale za niedługo przyjdzie zmienic klocki .
    Please Help!!

    Pozdrawiam
    R2
    Hornet 600

  • 2. Data: 2011-05-14 16:31:40
    Temat: Re: jak odkręcic obrobionego ampula?
    Od: Arni <n...@s...pl>

    t...@i...eu pisze:
> [...]
    > odkręcić śruby trzymającej klocki w zacisku , jest to śruba na klucz
    > imbusowy w dodatku siedzi w głębi zacisku.

    albo rozwiert łba albo czasem sie udaje nabic w miejsce imbusa gwiazdke
    6-ramienną. Oczywiscie zniszczymy klucz ale sruba powinna dac sie wykrecic.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-05-14 17:32:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-14 18:31, Arni pisze:

    > albo rozwiert łba albo czasem sie udaje nabic w miejsce imbusa gwiazdke
    > 6-ramienną. Oczywiscie zniszczymy klucz ale sruba powinna dac sie wykrecic.

    Gwiazdka 12 ramienna lepsza. A i nigdy przy tym klucza nie zniszczylem.
    A wbijalem juz tak klucz wiele razy. Moze to kwestia porzadnych kluczy ? :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-05-14 17:58:55
    Od: Arni <n...@s...pl>

    Kuczu pisze:

    > Gwiazdka 12 ramienna lepsza. A i nigdy przy tym klucza nie zniszczylem.
    > A wbijalem juz tak klucz wiele razy. Moze to kwestia porzadnych kluczy ? :)

    no dobra, ja tez wiele razy i klucze przeżyły :) Chciałem sie
    zabezpieczyc że nie uprzedzam i sobie chłopak zniszczy narzędzia.

  • 5. Data: 2011-05-14 18:08:41
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Gwiazdka 12 ramienna lepsza.

    Koledzy znaczy się o torxach myślą :-)

    Ew. wykrętaki, ale takie naprawdę porządne,
    żeby - co gorsza - w śrubie się nie ukręciły ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-05-14 18:35:19
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 14-05-2011 o 19:32:54 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Gwiazdka 12 ramienna lepsza. A i nigdy przy tym klucza nie zniszczylem.
    > A wbijalem juz tak klucz wiele razy. Moze to kwestia porzadnych kluczy ?
    > :)

    wbić klucz, spróbować najpierw dokręcić a potem odkręcać. możesz też dla
    zdrowia solidnie puknąć ten sztyft od drugiej strony pasującym dornikiem.
    a nowy sztyft wkręcić na smar miedziowy starając się nie walić z łokcia bo
    tam wcale dużego momentu nie trzeba.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-15 07:11:25
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
    A tak poza tematem, to ostatnio jak przeglądam grupe w outlooku, po
    przeczytaniu jakiegoś postu już go nie widze więcej....?

    Pzdr
    R2

  • 8. Data: 2011-05-15 07:47:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    t...@i...eu pisze:
    > Chciałem wyciągnąć klocki hamulcowe w prednim zacisku ale nie mogę
    > odkręcić śruby trzymającej klocki w zacisku , jest to śruba na klucz
    > imbusowy w dodatku siedzi w głębi zacisku.

    Tak dla pewności: nie ma w tej śrubie żadnej zawleczki chroniącej przed
    wykręceniem się?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-05-15 08:15:42
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Piotr Rezmer" wrote
    > Tak dla pewności: nie ma w tej śrubie żadnej zawleczki chroniącej przed
    > wykręceniem się?

    nie nie ma, najpierw się odkręca śrubokrętem małą śrubke która zakrywa sam
    pin, a zawleczki nie ma bo w prawym zacisku odkręciłem bez problemu.

  • 10. Data: 2011-05-15 09:31:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 09:11:25 +0200, R2 napisał(a):

    > A tak poza tematem, to ostatnio jak przeglądam grupe w outlooku, po
    > przeczytaniu jakiegoś postu już go nie widze więcej....?

    Nie wiem jak to jest w Outlooku, ale spójrz w kierunku opcji
    wyświetlania postów - pewnie masz zaznaczone żeby program wyświetlał
    tylko nowe posty (przeczytane ukrywa - zaznacz żeby wyświetlał
    wszytskie) i stąd ta przypadłość.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.