  • 1. Data: 2012-02-05 20:21:12
    Temat: [YT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

    Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
    zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

  • 2. Data: 2012-02-05 20:24:29
    Temat: Re: [YT]
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.02.2012 20:21, megrims pisze:
    > zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

    Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

  • 3. Data: 2012-02-05 20:26:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, February 5, 2012, 8:21:12 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

    > Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
    > zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

    Pieszy? To rowerzysta. Ale coś tu nie pasuje...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-02-05 20:33:28
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 20:21, megrims wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms
    >
    > Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
    > zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

    Szczególnie, że jechał na rowerze.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2012-02-05 20:36:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-05 20:33, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Szczególnie, że jechał na rowerze.

    no tak.. :( przepraszam.

    Rowerzysta. faktycznie. Ale skutki masakryczne

  • 6. Data: 2012-02-05 20:37:10
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1490844769$20120205202644@squadack.com>:

    > Pieszy? To rowerzysta. Ale coś tu nie pasuje...

    Tobie też? Czyżby ten film został nagrany chwilę przed tym jak megrims w
    prawy zakręt wszedł i na dalekim wyjściu wyhaczył niezdcydowanego?

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-02-05 20:43:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 20:21, megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms
    >
    > Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
    > zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

    Ucz się języków zamiast bezmyślnie przeklejać z YT...

  • 8. Data: 2012-02-05 20:55:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-05 20:43, Artur Maśląg pisze:

    > Ucz się języków zamiast bezmyślnie przeklejać z YT...

    Dobrze proszę Pana.

  • 9. Data: 2012-02-05 20:56:10
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 20:36, megrims wrote:

    > no tak.. :( przepraszam.
    >
    > Rowerzysta. faktycznie. Ale skutki masakryczne

    Dużo inwektyw ciśnie się na usta pod gościa adresem...

    Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie zmienił.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2012-02-05 20:59:55

    > Ucz się języków zamiast bezmyślnie przeklejać z YT...

    To moze nas oswiecisz, bo ja tez jakos z hiszpanskim nie jestem "na ty"...

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG