  • 1. Data: 2009-12-04 14:42:39
    Temat: Yamaha Fazer czy BMW F800ST
    Od: Łukasz Maroszczyk <m...@g...com>

    Nowy wita się !
    chciałbym przesiąść się na coś względnie większego. Do tej pory
    jeździłem raczej słabszymi moto.
    Myślałem o Fazerze fz6, ale pojawiła się ciekawa propozycja - F 800ST.
    Jakie macie opinie o tym sprzęcie, pasie napędowym, kosztach
    eksploatacji itd.?
    Dzięki i pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-12-05 00:22:04
    Temat: Re: Yamaha Fazer czy BMW F800ST
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    Łukasz Maroszczyk <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > Myślałem o Fazerze fz6, ale pojawiła się ciekawa propozycja - F 800ST.
    > Jakie macie opinie o tym sprzęcie, pasie napędowym, kosztach

    Fazer wzglednie wiekszy? To filigranowy motocykl.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 3. Data: 2009-12-06 13:47:17
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 4 Gru, 15:42, Łukasz Maroszczyk <m...@g...com> wrote:

    > Myślałem o Fazerze fz6, ale pojawiła się ciekawa propozycja - F 800ST.

    Tez myslalem o F800ST, ale do nowego nie doroslem finansowo (bo bym
    wzial bez wahania) a co do uzywki to troche sie naczytalem o awariach
    tutaj: http://www.bmwmotoklub.pl/forum/index.php wiec skoro nie moge
    sobie pozwolic na motocykl na gwarancji to odpuscilem. Poza tym to
    rewelacyjna maszyna jesli chodzi o walory trakcyjne i kulture pracy,
    wiec jak tylko bede mogl sie szarpnac to sie szarpne;) A na razie
    poluje na VFR800...

    scibor
    moze juz w przyszlym tygodniu...