  • 1. Data: 2014-04-06 23:13:22
    Temat: Yamaha R6 2004 szarpanie
    Od: ffbartosz <bartox17@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam, kilka dni temu kupiłem R6 2004 rok. Pojawił się problem a
    mianowicie podczas ruszania z pierwszego biegu na wolnych obrotach szarpie
    motorem (na pół sprzęgle), mechanik sprawdził sprzęgło okazało się, że
    jest w świetnym stanie wraz z koszem. Problem nadal pozostał proszę o pomoc

  • 2. Data: 2014-04-07 15:52:22
    Temat: Re: Yamaha R6 2004 szarpanie
    Od: p...@b...pl

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 23:13:22 UTC+2 użytkownik ffbartosz napisał:
    > Problem nadal pozostał proszę o pomoc

    Skoro motocykl widział mechanika i wszystko jest OK (zapłon, zasilanie, łańcuch,
    amortyzator gumowy tylnej piasty) to pozostaje wada genetyczna 600setek yamahy które
    szarpały na 1szym biegu już od czasów fzr-a i thundercata.

    A gena nie wydłubiesz więc się przyzwyczaj.

    KJ

  • 3. Data: 2014-04-07 16:05:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-07, p...@b...pl <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    szarpały na 1szym biegu już od czasów fzr-a i thundercata.

    > A gena nie wydłubiesz więc się przyzwyczaj.

    No i pozostaje podstawowe pytanie - po co jezdzic na jedynce??

    --
    Artur
    ZZR 1200