  • 1. Data: 2014-09-27 00:18:04
    Temat: Yamaha Tzr 2010 Moc
    Od: Tzrrr <lizak99@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam. Chcę kupić Yamahe tzr z 2010 roku.. Myślałem nad tym motorkiem
    http://olx.pl/oferta/yamaha-tzr-2010r-zimowa-cena-CI
    D5-ID78Gh1.html#25c2bbb554
    Jak widać ma wymienionych pare części.. Czytałem opinie innym ludzi na
    temat tego cylka i reszty zestawu. Na pewnym forum natknąłem się na
    informację, że ten cylinder z gaźnikiem 19mm generuje ok. 11 KM. Czy to
    jest realna moc silnika? Na wiki wyczytałem, że am6 zablokowany ma około
    2-3KM. Możliwe żeby po takiej wymianie paru części zyskał te 10 KM ?
    Proszę o odpowiedź, z góry dzięki.

  • 2. Data: 2014-09-27 08:33:41
    Temat: Re: Yamaha Tzr 2010 Moc
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-27 o 00:18, Tzrrr pisze:
    > Witam. Chcę kupić Yamahe tzr z 2010 roku.. Myślałem nad tym motorkiem
    > http://olx.pl/oferta/yamaha-tzr-2010r-zimowa-cena-CI
    D5-ID78Gh1.html#25c2bbb554
    > Jak widać ma wymienionych pare części..
    Problem jest taki, że kupując świadomie motocykl (bo nie motorower!) 70
    ccm z papierami na motorower i jeżdżąc nim potem możesz mieć niezłe
    przygody z prawem. Znam przypadek, gdzie chłopak na silniku przerobionym
    z 50 na 80 potrącił pijanego gościa i już rok mija, a końca sprawy nie
    widać. Pojazd poszedł oczywiście do badania i oczywiście przeróbki
    wykryli. Chłopak może beknąć z kilku paragrafów.
    Tak więc podsumowując: kup coś, co legalnie będzie motorowerem, albo
    poczekaj i zrób PJ na coś mocniejszego.
    Jacek