  • 1. Data: 2014-09-28 15:30:46
    Temat: zakup złoma biorącego olej
    Od: przemolino94 <przemek.milik@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam serdecznie. Niedawno kupiłem moto yamahe fzr 600r z 95r i nie wiem
    co dalej robić czy rejestrować czy nie bo poki co to moto wpierdziela olej
    i kopci na niebiesko kiedy podczas jazdy odetnę zapłon i kilka dni temu
    padło mi sprzęgło. Nie wiem czy opłaca sie to robić czy wyrejestrować.
    Pomocyyy dodam ze za motor zapłaciłem 3300 wiadomo nie pieniądze nie motor
    ale chciałem kupić cos na początek i niestety żle trafiłem;/

  • 2. Data: 2014-09-28 19:47:38
    Temat: Re: zakup z?oma bior?cego olej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://satanizm.eu/dziadek-KopUluJe-w-parku