  • 1. Data: 2012-10-16 19:09:51
    Temat: Yamaha yz 125
    Od: gość123 <julia.grzegorczyk1588@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam do was prośbę mój chłopak bardzo chce model yamahy yz 125 w skali 1:30
    (chyba ;p) są różne motory ale tego nigdzie nie mogę znaleźć a chciałam mu
    dać w prezencie nie wie ktoś gdzie mogłabym to kupić? Ja sama się na tym
    nie znam!

  • 2. Data: 2012-10-16 20:41:05
    Temat: Re: Yamaha yz 125
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-16 19:09, gość123 pisze:

    > chciałam mu dać w prezencie

    To mu daj, na pewno bardziej sie z tego ucieszy niz z jakiegos
    mikromodelu motocykla.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-10-16 21:51:39
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > To mu daj, na pewno bardziej sie z tego ucieszy

    Nie wiadomo, jak zwykle nie ma zdjęcia ;)

    --

    morghul

  • 4. Data: 2012-10-17 13:35:52
    Od: gość123 <julia.grzegorczyk1588@_NOSPAM_wp.pl>

    > To mu daj, na pewno bardziej sie z tego ucieszy niz z jakiegos
    > mikromodelu motocykla.

    To ma być drobny prezent a on chce ten model tylko nigdzie nie mogę go
    znaleźć.

  • 5. Data: 2012-10-17 21:24:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 13:35, gość123 pisze:

    > To ma być drobny prezent a on chce ten model tylko nigdzie nie mogę go
    > znaleźć.
    trzy sekundy:
    http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=yz+125&_sacat=221
    28&_odkw=yz+125&_osacat=0&_from=R40

    Tyle że skala gówniana to i jakość beznadziejna.Schuco zazwyczaj ma
    lepsze wykonanie

    --
    Tomek
    BMW R1100S