  • 1. Data: 2010-03-31 16:01:57
    Temat: Yaris sedan i chinska lodowka
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam.
    Wrzucam jako ciekawostke kilka zdjec z wakacji.
    Ciekawe jak jest z jakoscia chinskiej marki Gelly, zaczynali od produkcji
    lodowek, skonczyli na samochodach.
    http://img130.imageshack.us/g/pict0012x.jpg/

  • 2. Data: 2010-03-31 18:51:57
    Temat: Re: Yaris sedan i chinska lodowka
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Krzysztof pisze:
    > Witam.
    > Wrzucam jako ciekawostke kilka zdjec z wakacji.

    popatrz na toyota echo

  • 3. Data: 2010-04-01 08:48:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wrzucam jako ciekawostke kilka zdjec z wakacji.
    > Ciekawe jak jest z jakoscia chinskiej marki Gelly, zaczynali od produkcji

    W Opolu jest salon bodajże marki Tata. Kolega tam był ostatnio (przy okazji)
    obejrzeć ich pickupa. Tani, z wyglądem szału nie ma, no ale cena czyni
    cuda... Otworzył drzwi i jego oczom ukazały się pięknie rdzewiejące śruby
    mocujące listwy ozdobne do progów. Auto kilkumiesięczne, ekspozycja na
    salonie. Jeśli te śruby tak zardzewiały, to ja nie chcę wiedzieć, co się
    stanie z całym samochodem po normalnej, kilkuletniej eksploatacji.

    Jurand.

  • 4. Data: 2010-04-01 12:50:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 08:48:49 +0200, Jurand wrote:
> [...]
    >salonie. Jeśli te śruby tak zardzewiały, to ja nie chcę wiedzieć, co się
    >stanie z całym samochodem po normalnej, kilkuletniej eksploatacji.

    No co - auto pojdzie na zlom, nie trzeba bedzie picowac i szukac
    klienta :-)

    Akurat srubki do takich dupereli to latwo pomylic i dac rdzewne, o
    blachach to nic nie mowi, grubych od waznych elementow nie naruszy tak
    szybko.

    J.