  • 1. Data: 2010-03-31 17:53:36
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "The_EaGle"
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    Na tej grupie przekroczenie predkosci o 19 km/h jest rownie naganne
    jak omijanie studzienek.
    Wniosek z tego bedzie taki ze otrzymasz sporo propozycji udania sie na
    egzamin.
    A w temacie, to panom policjantom czasami sie nudzi wiec jak ruch maly to i
    malo efektownych zatrzyman.

  • 2. Data: 2010-03-31 18:06:55
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
    ruch...

    Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2010-03-31 18:17:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł
    > za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Nie rozumiem skąd to zdziwienie. Poza zabudowanym i w niedziele jest jakiś
    rabat? Gdybyś przekroczył o 9 to może by nie zatrzymali. Za widełki "do 20"
    trzeba już płacić.
    neelix

  • 4. Data: 2010-03-31 18:29:37
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    neelix pisze:

> [...]
    >
    > Nie rozumiem skąd to zdziwienie. Poza zabudowanym i w niedziele jest
    > jakiś rabat? Gdybyś przekroczył o 9 to może by nie zatrzymali. Za

    Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza

  • 5. Data: 2010-03-31 18:35:09
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

> [...]
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł za
    > przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach
    drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-03-31 18:37:49
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 31 Mar, 18:29, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

> [...]
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    czytając Twoje wypociny odnoszę wrażenie że powinni skierować Cię na
    ponowny egzamin na prawo jazdy

  • 7. Data: 2010-03-31 18:42:21
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    bosskg pisze:

    > Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po
    > robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać
    > znaku...

    To trzeba było nie przyjąć tego mandatu.

  • 8. Data: 2010-03-31 18:49:51
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    The_EaGle pisze:
> [...]
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    > 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Moj brat dostal fotke i mandat 100zl za 61km/h na 50...

  • 9. Data: 2010-03-31 18:51:06
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > To trzeba było nie przyjąć tego mandatu.

    Taaa. Bo "po robotach: znak jest nieważny;)
    Idź zanieś do gminy prawko i odbierz tą kurę którą za nie dałeś babie.

  • 10. Data: 2010-03-31 19:04:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Nostradamus w <news:hovui2$ahr$1@opal.icpnet.pl>:

    > Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Taaa. Bo "po robotach: znak jest nieważny;)

    To by się okazało w sądzie.

    > Idź zanieś do gminy prawko i odbierz tą kurę którą za nie dałeś babie.

    A to sie nazywa projekcja.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]