  • 1. Data: 2012-01-23 17:12:42
    Temat: Yeti na szczęście się nie załapie
    Od: to <t...@i...pl>

    W każdym razie megrimsowe. Ale wiele innych szkód tak:

    http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=14190686&

  • 2. Data: 2012-01-23 17:16:03
    Temat: Re: Yeti na szczęście się nie załapie
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 17:12, to pisze:
    > W każdym razie megrimsowe. Ale wiele innych szkód tak:
    >
    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=14190686&

    Było.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-01-23 17:21:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Było.

    A to nie jest czasem nowa usterka?

  • 4. Data: 2012-01-23 17:23:41
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 17:21, to pisze:
    > begin Grejon

    > A to nie jest czasem nowa usterka?

    Nie. Tam też chodziło o przewody paliwowe.

  • 5. Data: 2012-01-23 17:23:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-01-2012 17:21, to pisze:
    > A to nie jest czasem nowa usterka?

    Znowu się popsuło, ale nie ma się co dziwić - w końcu to francuz.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-23 17:39:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Nie. Tam też chodziło o przewody paliwowe.

    Następnym razem przeczytam więcej niż 1 zdanie. :>

  • 7. Data: 2012-01-23 17:44:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 17:39, to pisze:
    > begin Grejon

    > Następnym razem przeczytam więcej niż 1 zdanie. :>

    "Wystąpienie specyficznych wibracji podczas pracy silnika, w połączeniu
    z rysami powstałymi na przewodach w efekcie szlifowania, może z czasem
    doprowadzić do pęknięcia przewodu wysokiego ciśnienia, co objawia się
    zapachem paliwa w następstwie jego wycieku. Ewentualny problem może
    ujawnić się wyłącznie w przypadku aut z większym przebiegiem."

    To są 2 zdania :]

  • 8. Data: 2012-01-23 17:46:28
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 17:12, to pisze:
    > W każdym razie megrimsowe. Ale wiele innych szkód tak:
    >
    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=14190686&

    A Ty nadal śmiecisz na grupie nie umiejąc czytać wcześniejszych postów

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2012-01-23 17:52:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > To są 2 zdania :]

    Ja przeczytałem tylko: "W silnikach 2.0 CR TDI, wyprodukowanych w okresie
    od 2009 do 2010 roku, wykorzystywanych w samochodach koncernu VW, w
    trakcie użytkowania samochodu istnieje możliwość powstania nieszczelności
    przewodów wysokiego ciśnienia." A i to niedokładnie. Nic tu o paliwie nie
    ma. ;)

    PS. Kto napisze, że dalej jest o paliwie, ten proktolog-amator.

  • 10. Data: 2012-01-23 17:53:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > A Ty nadal śmiecisz na grupie nie umiejąc czytać wcześniejszych postów

    Nie mędrkuj tyle, tylko wracaj do watahy, powoli wschodzi księżyc.