  • 1. Data: 2012-10-07 15:23:58
    Temat: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Tym razem nie jakiś tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska kościoła
    zjednoczonego ogryzka:

    http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&
    locale=en_US

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-10-07 17:26:00
    Temat: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-10-2012 15:23, Waldek Godel pisze:
    > Tym razem nie jakiś tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska kościoła
    > zjednoczonego ogryzka:
    > http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&
    locale=en_US

    Prędzej to :)

  • 3. Data: 2012-10-07 17:32:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 17:26:00 +0200, DoQ napisał(a):

    locale=en_US

    > Prędzej to :)
    > http://support.apple.com/kb/TS4436

    to jest dokładnie to samo..

  • 4. Data: 2012-10-07 17:57:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-07 15:23, Waldek Godel wrote:

    > Tym razem nie jakiś tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska kościoła
    > zjednoczonego ogryzka:
    >
    > http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&
    locale=en_US

    Przeciez "wszystkie" tak maja....
    http://mashable.com/2012/09/26/iphone-5-purple-haze/

    Kwestia jakosci... przeciez wszystkie sie rysuja itd:
    http://www.engadget.com/2012/10/06/workers-at-foxcon
    ns-zhengzhou-factory-strike/

    Wyglada na to, ze Apple wezmie na siebie ciezar odpowiedzialnosci
    za sprawy softwareowe, ktore mozna naprawic bezbolesnie dla portfela.
    Reszte zalatwi sie przy pomocy "You're holding it wrong".

  • 5. Data: 2012-10-07 18:03:54
    Od: atm <...@v...pl>

    Beta testy zakonczone, kroliki doswiadczalne jak zawsze zadowolone.
    Nastepna partia moze bedzie miala wyzsza jakosc:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/iphone-5-zostal-wys
    przedany-produkcja-tymczasowo-wstrzymana.html

  • 6. Data: 2012-10-07 19:00:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-10-2012 17:32, Waldek Godel pisze:
    >>> http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&
    locale=en_US
    > to jest dokładnie to samo..

    Teraz tak, wcześniej odnośnik otwierał mi stronę "globalną".

    --
    pozdr.

  • 7. Data: 2012-10-07 19:02:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 19:00:25 +0200, DoQ napisał(a):

    > Teraz tak, wcześniej odnośnik otwierał mi stronę "globalną".

    Ale Apple pozdrowi cię środkowym palcem zarówno lokalnie jak i globalnie

  • 8. Data: 2012-10-07 19:20:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-10-2012 19:02, Waldek Godel pisze:
    > Ale Apple pozdrowi cię środkowym palcem zarówno lokalnie jak i globalnie

    Jak to dobrze, że nie dotyczą mnie ich wątpliwe tłumaczenia.. ;)

    --
    pozdr.

  • 9. Data: 2012-10-08 22:27:49
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Beta testy zakonczone, kroliki doswiadczalne jak zawsze zadowolone.
    > Nastepna partia moze bedzie miala wyzsza jakosc:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/10/iphone-5-zostal-wys
    przedany-produkcja-tymczasowo-wstrzymana.html

    Tylko kiedy to bedzie?
    A ktos tu pisal ze niepotrzebnie ludzie w kolejkach stali :)

  • 10. Data: 2012-10-09 08:43:50
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Tylko kiedy to bedzie?
    > A ktos tu pisal ze niepotrzebnie ludzie w kolejkach stali :)

    No niepotrzebnie, bo kupili sprzęt w wadliwym aparatem. Ci co poczekali,
    prawdopodobnie kupią wersję beta, nie alfa...