  • 11. Data: 2010-01-02 16:16:26
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    bo może grupowi
    > maniacy letnich opon zimową porą pójda wreszcie po rozum do głowy :D

    nic nie zmieni ten filmik, nie przekonasz ludzi do opon zimowych dopóki nie
    wpadną w poślizg lub dopóki nie zaliczą stłuczki czy coś takiego
    tak samo jak z jazdą po pijaku, bez świateł itp itd
    ---------
    Pozdrawiam
    Piotr Jaksoń
    0 602 478 375
    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 12. Data: 2010-01-02 16:34:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    'Tom N' pisze:

    > W oczy to rzuca się w 26 sekundzie ręka powracająca z ręcznego na kierownicę
    > i zablokowane tylne prawe koło, oraz "jakiekolwiek manewry", mimo, że przed
    > momentem spokojnie cofnął...

    Owszem - ciekawe co się stało, że ABS nagle zaczął działać na zimowych,
    a wcześniej nie chciał ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-01-02 16:36:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-02 15:46:03 +0100, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> said:

    > W oczy to rzuca się w 26 sekundzie ręka powracająca z ręcznego na kierownicę
    > i zablokowane tylne prawe koło, oraz "jakiekolwiek manewry", mimo, że przed
    > momentem spokojnie cofnął...

    Eeee... merytoryczność tego pana odrzuciłem, gdy zobaczyłem jak jest ubrany.
    NIGDY nie widziałem tak wystrojonego _fachowca_, więc skoncetrowałem
    się tylko na pachołkach.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-01-02 16:37:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 02 Jan 2010 16:34:08 +0100, w <hhnp1q$2rk$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
    <f...@p...com> napisał(-a):

    > Owszem - ciekawe co się stało, że ABS nagle zaczął działać na zimowych,
    > a wcześniej nie chciał ;)

    A to akurat normalne -- jest pewna granica ciśnienia w hamulcach, poniżej
    której ABS nie działa :).

  • 15. Data: 2010-01-02 16:40:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 2 Jan 2010 15:46:03 +0100, *'Tom N'* napisał(a):

    > Na całorocznych Neelix wyłączył zarówno światła jak i ABS,

    ... aż mu płyn w chłodnicy zdezerterował.

    Sebastian S.

  • 16. Data: 2010-01-02 16:43:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    'Tom N' pisze:

    > W oczy to rzuca się w 26 sekundzie ręka powracająca z ręcznego na kierownicę
    > i zablokowane tylne prawe koło, oraz "jakiekolwiek manewry", mimo, że przed
    > momentem spokojnie cofnął...

    Ten film to w ogole marne oszustwo i naciagactwo i trzeba byc niezlym
    jelopem i nigdy po sniegu nie jezdzic, aby to lyknac.
    Az zal dupe sciska jak czyta sie ile glupcow wierzy w to co tam pokazuja :/

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-01-02 16:51:03
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    W dniu 2010-01-02 14:13, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 02 Jan 2010 13:48:21 +0100, w
    > <8...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Zapomniałem o czymś ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

    Nie tylko o tym zapomniałeś. Zapomniałeś sprawdzić, jak dzisiaj wygląda
    coś, co nazywa się oponą całoroczną/wielosezonową.
    Poza tym co chciałeś udowodnić, że na oponach M+S lepiej jeździ się po
    śniegu niż na oponach typowo letnich? Lepiej się jeździ i co?

    Fishman

  • 18. Data: 2010-01-02 17:04:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    r...@k...pl pisze:

    > A to akurat normalne --

    Co tu jest normalnego? Z ABS jedzie sobie na zblokowanych kołach, a na
    zimówkach świetnie działa? Pewnie bezpiecznik ktoś wyjął.

    > jest pewna granica ciśnienia w hamulcach, poniżej
    > której ABS nie działa :).

    Granica ciśnienia? Jakiego ciśnienia? Chyba atmosferycznego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-01-02 17:04:38
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jelopem i nigdy po sniegu nie jezdzic, aby to lyknac.
    > Az zal dupe sciska jak czyta sie ile glupcow wierzy w to co tam pokazuja

    to jet film sprzed lat i tak się chodziło wtedy, tak wyglądali dziennikarze
    itd
    no ale w świecie Top Gear nie ma miejsca na stare programy

    --

    ---------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-01-02 17:53:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    ksoniek pisze:

    > to jet film sprzed lat i tak się chodziło wtedy, tak wyglądali
    > dziennikarze itd
    > no ale w świecie Top Gear nie ma miejsca na stare programy

    Co ty pierdolisz, ja nie pisze o jego wygladzie.
    To sa zwykli oszusci, ten film to tylko slaby kant, a ty chyba jestes
    kretynem jak w to wierzysz.
    Inni juz pokazali palcem te wpady, ktore nawet nieznjacy sie na autach
    rozpoznaja i zrozumieja.

    --
    Karolek