  • 21. Data: 2019-04-13 00:41:40
    Temat: Re: Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Apr 2019 17:38:42 +0200, w <q8qbe2$edj$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Auta klasę wyżej to kompakty i zapewniam Cię, że są szersze.
    > Może nie wszystkie, ale te normalne na pewno.

    Wygląda, że szersze, ale niewiele:

    Audi A3:
    Szerokość od 1785 mm do 1966 mm

    Sandero:
    Szerokość od 1733 mm do 1944 mm

    Golf:
    Szerokość od 1799 mm do 2027 mm

    Corolla:
    Szerokość?: ?1775 mm

    Za to wszystkie są o niecałe pół metra dłuższe.

    Dla porównania:
    Yaris:
    Szerokość?: ?1695 mm

    Punto:
    Szerokość 1687 mm

    Audi A2:
    Szerokość 1673 mm

    No, ale one nie mają bagażnika...

  • 22. Data: 2019-04-19 11:17:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-11 21:50, ToMasz wrote:

    > kup więc xsarę picasso. jeszcze w dieslu z silnikiem rhy. za 5 tyś czy
    > coś koło tego. naprawisz raz i pojeździsz nią do zezłomowania.
    > 3 fotele wejdą, ale isofixa raczej niema.

    ma, nie wiem czy na wszystkich ale chyba tak

    przy zakupie zwrocilbym szczegolna uwage na progi,
    a tak to lac i jezdzic, malo pali, czesci tanie...