  • 1. Data: 2019-04-09 20:43:29
    Temat: Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    Z reguły tylko czytam Grupę, czas więc na 1 posta na rok ;)

    Doradźcie, co kupić jako drugie auto w rodzinie.
    Założenia: 2 + 3 dzieci w wieku 7, 3 i 2 lata.
    Najważniejsze - auto powinno być niskie i krótkie (kiepsko wyprofilowany zjazd do
    niskiego garażu w piwnicy), a na tylnej kanapie muszą się zmieścić 3 foteliki.
    Wymagany isofix, nadwozie 5 drzwiowe.
    Budżet 5-10 tys., od biedy nieco więcej.

    --
    pozdrawiam
    jarek d.

  • 2. Data: 2019-04-09 20:54:09
    Temat: Re: Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-09 o 20:43, jarek d. pisze:
> [...]
    > Wymagany isofix, nadwozie 5 drzwiowe.
    > Budżet 5-10 tys., od biedy nieco więcej.

    3 isofiksy mają chyba tylko samochody typowo rodzinne w rodzaju Tourana.
    Niezbyt niski, ani nieszczególnie krótki.

  • 3. Data: 2019-04-09 20:59:49
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 20:54:12 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    niskiego garażu w piwnicy), a na tylnej kanapie muszą się zmieścić 3 foteliki.

    > 3 isofiksy mają chyba tylko samochody typowo rodzinne w rodzaju Tourana.
    > Niezbyt niski, ani nieszczególnie krótki.

    Tego się obawiałem. No to może inaczej: 2 isofixy z tyłu a środkowe miejsce z pasem
    3-punktowym. Najwyżej 7 latek będzie jeździł po środku, przypięty dorosłymi pasami z
    tymi ostatnio reklamowanymi "skracaczami" pasów.

    --
    pozdrawiam
    jarek d.

  • 4. Data: 2019-04-09 22:10:15
    Od: Franc <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 20:43:30 UTC+2 użytkownik jarek d. napisał:
> [...]
    > Wymagany isofix, nadwozie 5 drzwiowe.
    > Budżet 5-10 tys., od biedy nieco więcej.

    Witam.
    Jakbyś nie kręcił, zostają Ci duże auta rodzinne. Sam mam 3 dziec i niby mam łatwiej,
    bo 9, 7 i 4 lata - ale nadal tylna kanapa musi być szeroka.
    Mam Alhambre i nie ma problemu. Jednak od tygodnia ujeżdżam różne auta zastępcze i
    nic pokroju Astry kombi nie pomieści 3 fotelików z tyłu. Dwa tzw. "poddupniki" +
    jeden przejściowy na pas samochodowy nie wejdzie i koniec. Może jakaś salonka
    segmentu D by dała radę. Ale masz mały budżet i może być problem.
    Powodzenia.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2019-04-09 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franc k...@g...com ...

> [...]
    > samochodowy nie wejdzie i koniec. Może jakaś salonka segmentu D by
    > dała radę. Ale masz mały budżet i może być problem. Powodzenia.

    Do multipli wejda ale tam chyba isofixa nie ma...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 6. Data: 2019-04-10 07:39:18
    Od: p...@g...com

    touran ma chyba 3 fotele ktore mozna osobno przesuwac wtedy powinno styknac tzn
    isofix po bokach i w srodku normalny fotelik

  • 7. Data: 2019-04-10 11:15:34
    Od: laisar <k...@o...pl>

> [...]
    > 3 foteliki.
    > Wymagany isofix, nadwozie 5 drzwiowe.
    > Budżet 5-10 tys., od biedy nieco więcej.

    Dacia sandero I generacji.

    2 isofixy na zewnętrznych miejscach, ale przy tym budżecie to nie wiem czy znajdzie
    się coś z 3.

    Ja mam logana mcv I, który oficjalnie jest szerszy z tyłu od sandero na wysokości
    łokci o... 7mm i wyglądało to tak:

    http://www.daciaklub.pl/forum/files/thumbs/t_troje_d
    zieci_199.jpg

    Sporo zależy jednak od samych fotelików, bo kilka cm potrafi zrobić różnicę.

  • 8. Data: 2019-04-10 18:01:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-04-2019 o 11:15, laisar pisze:

    > Dacia

    Ale on chciał auto, a nie wyrób samochodopodobny....
    Akurat MCV naprawdę jest ok, ale o zwykłym Sandero I to w życiu bym nic
    pozytywnego nie powiedział.

  • 9. Data: 2019-04-10 23:36:18
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 18:01:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale on chciał auto, a nie wyrób samochodopodobny...

    De gustibus - a używanych sandero jest na tyle dużo, że ewentualnie zainteresowani
    mogą sobie wyrobić własne zdanie.

    > Akurat MCV naprawdę jest ok, ale o zwykłym Sandero I to w życiu bym nic
    > pozytywnego nie powiedział.

    Technicznie są niemal identyczne, tyle że sandero przez większość ludzi uważana jest
    za nieco ładniejsze.

  • 10. Data: 2019-04-11 09:42:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Apr 2019 02:15:34 -0700 (PDT), w
    om>, laisar <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Dacia sandero I generacji.
    > 2 isofixy na zewnętrznych miejscach, ale przy tym budżecie to nie wiem czy znajdzie
    się coś z 3.

    Sandero miało iso-fixy? Coś mi się nie wydaje, chyba że były za dopłatą.

    Poza tym popieram propozycję. Auto jest imponująco szerokie (więc 3 foteliki
    nie będą problemem), wyższe niż standardowe -- do warunku krótkie (ma równe 4m)
    a duże pasuje, natomiast z "niskością" może być problem.