  • 1. Data: 2016-09-15 10:49:00
    Temat: Z cyklu co kupić - większe autko na codzień
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Szukam uniwersalnego autka, taniego w eksploatacji.
    Robię przebiegi ok 12 tyś rocznie. Do pracy mam 2,5 km
    regularnie ok dwa razy na miesiąc śmigam trasy po ok 300 km.
    Potrzebuję sporego bagażnika - więc może jakieś kombi.
    Celowałem w Toyotę E12 Kombi 1.6 VVTi ale sam nie wiem,
    może coś podpowiecie ?

    Budżet powiedzmy do 20k.

    Pozdrawiam i dzięki!

  • 2. Data: 2016-09-15 12:14:01
    Temat: Re: Z cyklu co kupić - większe autko na codzień
    Od: Tomasz Zakrecki <t...@g...com>

    Honda Accord Tourer VII (2.0, 155KM)?

  • 3. Data: 2016-09-15 13:19:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.09.2016 o 12:14, Tomasz Zakrecki pisze:
    > Honda Accord Tourer VII (2.0, 155KM)?

    ale dlaczego? wszystkie nie mają dwumasy dfp? Łatwo się wyjmuje
    siedzienia tylne aby zwiększyć przestrzeń bagażnika?

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-09-15 16:54:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup maly do miasta duzy wypozyczaj. Google mowi ze wypozyczenie od 45 zyli na dobe
    kosztuje. W takiej sytuacji 20 tysiecy wystarczy na kilkanascie lat.

  • 5. Data: 2016-09-15 18:33:57
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Kup maly do miasta duzy wypozyczaj. Google mowi ze wypozyczenie od 45 zyli
    > na dobe kosztuje. W takiej sytuacji 20 tysiecy wystarczy na kilkanascie

    taaa. coraz czesciej mysle o takiej wersji....
    tyle ze ja jako tako auta do miasta nie potrzebuje, ale chetnie zobacze u
    siebie lexa ls400 czy jakiegos MB ale na zoltych blachach...
    nie chce mi sie z tym piepszyc wiec czekam az takie pojawia sie w
    ogloszeniach...
    narazie widuje tylko w124...

  • 6. Data: 2016-09-15 19:11:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Google mowi ze wypozyczenie od 45 zyli na dobe kosztuje.

    Sratatata.
    Pokaż gdzie taka cena i na jakich warunkach.
    Bo nie wierzę, że na wynajem na potrzeby Greg'a zejść dużo poniżej
    dwukrotności tej kwoty.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2016-09-15 19:16:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kup maly do miasta duzy wypozyczaj. Google mowi ze wypozyczenie od 45 zyli na dobe
    kosztuje. W takiej sytuacji 20 tysiecy wystarczy na kilkanascie lat.

    W jego mieście:
    Cennik wypożyczania samochodów
    Klasa pojazdu Cena wynajmu /doba
    B ( Agila itp.) 150 zł
    C (Astra, itp) 190 zł
    D (Peugeot 407 itp) 220 zł

    Pojazdy wypożyczane są z limitem przejechanych kilometrów podczas
    wynajmu. Limit wynosi 200 km / dzień. Dopłata za każdy przekroczony
    kilometr wynosi 0,2 zł.

    Przy wynajmach powyżej tygodnia nie naliczany jest limit przejechanych
    kilometrów, ceny podlegają negocjacjom. Samochody sąwypożyczane
    wyłącznie osobom które ukończyły 26 lat.

  • 8. Data: 2016-09-15 21:26:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 16:54 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Kup maly do miasta duzy wypozyczaj. Google mowi ze wypozyczenie od 45
    > zyli na dobe kosztuje. W takiej sytuacji 20 tysiecy wystarczy na
    > kilkanascie lat.

    Dasz jakieś namiary na tą wypożyczalnię? - duży rodzinny samochód (z
    segmentu C+) za 45 PLN za dobę to taniej niż darmo.
    W Wawie za tanień niż 120 PLN nikt nie chce wypożyczyć.
    TG

  • 9. Data: 2016-09-15 21:33:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 19:16 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > kilometrów, ceny podlegają negocjacjom. Samochody sąwypożyczane
    > wyłącznie osobom które ukończyły 26 lat.

    Ano właśnie - ciągle słyszę, że wypożyczalnie takie tanie. Dziwnym trafem
    gdy ja chcę coś wypożyczyć dla siebie i rodziny zawsze mi wychodzi
    podobnie lub 30-40EUR i więcej za dobę. A szukam wśród "pierdzidełek"
    klasy astry lub fokusa. Jakieś wygodne auto z automatem i silnikiem +150KM
    to w ogóle kosmos cenowy.

    TG

  • 10. Data: 2016-09-15 21:35:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 21:26 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > W Wawie za tanień niż 120 PLN nikt nie chce wypożyczyć.

    Autopoprawka:
    W Wawie za mniej niż 120 PLN za dobę...

    TG