  • 1. Data: 2017-01-22 12:15:04
    Temat: Z jakiego notatnika korzystacie?
    Od: atm <...@v...pl>

    Wciaz uzywam GNotes, choc po ostatnim skoku na kase w postaci abonamentu
    50zl/rok szukam alternatywy. Mozecie polecic cos dobrego?
    Niekoniecznie darmowego ale najlepiej bez abonamentu.

  • 2. Data: 2017-01-23 10:13:28
    Temat: Re: Z jakiego notatnika korzystacie?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-22 o 12:15, atm pisze:
    > Wciaz uzywam GNotes, choc po ostatnim skoku na kase w postaci abonamentu
    > 50zl/rok szukam alternatywy. Mozecie polecic cos dobrego?
    > Niekoniecznie darmowego ale najlepiej bez abonamentu.

    Wersja za free mi w zupełności wystarczy.
    https://evernote.com/intl/pl/

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-01-23 13:37:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Wciaz uzywam GNotes, choc po ostatnim skoku na kase w postaci abonamentu
    > 50zl/rok szukam alternatywy. Mozecie polecic cos dobrego?

    A ciekawi mnie, co dla Ciebie znaczy "dobry" w kontekście notatnika?

  • 4. Data: 2017-01-23 14:01:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.01.2017 13:37, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > A ciekawi mnie, co dla Ciebie znaczy "dobry" w kontekście notatnika?

    A prosze bardzo:
    -synchronizacja plus klient www
    -przydalyby sie podstawowe modyfikacje tekstu: bold, italic, underline
    -Gnotes ma fajne wbudowane zabezpiecznienie przed dostepem (ktore
    wlasnie przepadlo ze wzgledu na wrzucenie tej opcji do worka Premium)
    -lekki, bez miliona wodotryskow (sprobuje ponownie Evernote, ale wlasnie
    jego nadmierne jak na moje potrzeby rozudowanie spowodowalo, ze zaczalem
    szukac alternatywy, poza tym ostatnio bylo sporo zamieszania z
    poszanowaniem prywatnosci)
    -bez reklam, moge zaplacic jednorazowo, ok - niska kwota abonamentu tez
    przejdzie

  • 5. Data: 2017-01-23 14:20:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > poszanowaniem prywatnosci)
    > -bez reklam, moge zaplacic jednorazowo, ok - niska kwota abonamentu tez

    I mówisz, że Google nie oferuje niczego "natywnego" dla ludzi ze swojej
    stajni?
    A sprawdzałeś już https://www.google.com/keep/ ?

  • 6. Data: 2017-01-23 14:21:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I mówisz, że Google nie oferuje niczego "natywnego" dla ludzi ze swojej
    > stajni?
    > A sprawdzałeś już https://www.google.com/keep/ ?

    http://www.techtimes.com/articles/88237/20150926/goo
    gle-keep-finally-comes-to-ios-is-it-better-than-appl
    e-notes.htm

  • 7. Data: 2017-01-23 14:24:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > I mówisz, że Google nie oferuje niczego "natywnego" dla ludzi ze swojej
    > stajni?
    > A sprawdzałeś już https://www.google.com/keep/ ?

    Nie mowie, ze nie maja, jednak jesli moge to unikam powierzania waznych
    dla mnie informacji Googlowi. To kolejny punkt dobrego, z mojego punktu
    widzenia, notatnika.

  • 8. Data: 2017-01-23 14:24:44
    Od: atm <...@v...pl>

    > http://www.techtimes.com/articles/88237/20150926/goo
    gle-keep-finally-comes-to-ios-is-it-better-than-appl
    e-notes.htm

    Przetestuje tez OneNote

  • 9. Data: 2017-01-23 19:25:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Nie mowie, ze nie maja, jednak jesli moge to unikam powierzania waznych
    > dla mnie informacji Googlowi. To kolejny punkt dobrego, z mojego punktu
    > widzenia, notatnika.

    A możesz rozwinąć temat dlaczego tego unikasz?

    Pisałeś coś wcześniej o synchronizacji, jak inaczej wyobrażasz sobie ten
    proces?

  • 10. Data: 2017-01-23 19:47:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.01.2017 19:25, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > A możesz rozwinąć temat dlaczego tego unikasz?
    >
    > Pisałeś coś wcześniej o synchronizacji, jak inaczej wyobrażasz sobie ten
    > proces?

    Google żyje z informacji, nie widze powodu, zeby go z dobrej woli
    dożywiać jeśli jest alternatywa.
    Poza tym Google co jakiś czas potrafi ubić jedna z gałęzi, która wg
    niego nie przynosi odpowiednich efektów, szkoda byłoby znów przechodzić
    przez migrowanie danych do kolejnego notatnika.
    Wieczorem poczytam:
    http://www.spidersweb.pl/2017/01/evernote-czy-onenot
    e-2017.html