  • Data: 2017-10-23 22:29:22
    Temat: ZIF nie kontaktuje
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Głupia sprawa. Jest sobie ZIP opisany "3M", standardowy DIP 40. Łapie
    bez większych problemów scalaki i jest ok. Producent nieznany, pewnie
    chiński szit.

    Wkładam do niego wlutowany rząd goldpinów. Cieżko zapiąć, stawia opór.
    Niespodzianka - nie wszystkie piny mają kontakt. Troche mnie to
    zdumiało, bo praktycznie na oko każdy pin dotyka z obu stron metalowych
    blaszek i to dośc mocno.

    Podstawka ma niezależnie sprężynujący każdy pin (ale tylko jedną
    "blaszkę", druga jest na sztywno). Zanim zainteresuje się markowymi i
    drogimi podstawkami pytanie:

    Czy takie zachowanie ZIFa będzie typowe dla wielu podstawek tego typu,
    bez znaczenia czy tanich czy drogich?

    Mam innego ZIFa w programatorze i tam nie widze efektu, ale prawde
    mówiąc w problematycznej podstawe też czasem łapie dobrze wszystkie piny
    wiec może jestem na jakiejś granicy średnicy pinu.