eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwyż

  • 1. Data: 2023-12-28 22:49:21
    Temat: ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwyż
    Od: a a <m...@g...com>

[...]

    Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwyżkę
    opłaty paliwowej (min. @DariuszKlimczak
    )

    Do tego zamiast dobrowolnego ZUSu jest gigantyczna podwyżka o przeszło 200 zł! Z
    1730 do 1980 zł razem ze składką zdrowotną (Min. @AgaBak
    ).

    Fajna ta koalicja tylko ludzi szkoda. Również tych, którzy ich poparli 15
    października.

  • 2. Data: 2023-12-28 22:58:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Do tego zamiast dobrowolnego ZUSu jest gigantyczna podwyżka o przeszło 200 zł! Z
    1730 do 1980 zł razem ze składką zdrowotną (Min. @AgaBak

    a że to wynika z podwyżek minimalnej wprowadzonej przez pisowców to nie
    warto wspominać, prawda ?

  • 3. Data: 2023-12-28 23:10:43
    Temat: Re: ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 grudnia 2023 o 22:59:02 UTC+1 sundayman napisał(a):
    1730 do 1980 zł razem ze składką zdrowotną (Min. @AgaBak
    > a że to wynika z podwyżek minimalnej wprowadzonej przez pisowców to nie
    > warto wspominać, prawda ?
    Oczywiście ze wspominać nie warto. Nie rzadza to nie ponosza odpowiedzialności za
    bieżące działania rzadu KałOwni..
    O ile trudno by było obniżyć zarobki to mogą obniżyć wskaźniki na podstawie ktorych
    wyliczane są składki. Fersztejen?

  • 4. Data: 2023-12-28 23:20:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > a że to wynika z podwyżek minimalnej wprowadzonej przez pisowców to nie
    > warto wspominać, prawda ?

    Wynika z pisowskich prognoz średniej płacy. Obecny rząd z tych prognoz nie
    musi korzystać, a jednak chce. Już skończył się czas na tłumaczenie
    wszystkiego pisowcami.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-12-28 23:33:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2f940b07-9217-4e65-b378-812954c1b6adn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Newsgroups: pl.misc.elektronika
    > Date: Thu, 28 Dec 2023 13:49:21 -0800 (PST)

    > ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł

    dlaczego odpowiadacie temu debilowi?
    i wyciągacie go z KF

    > Fajna ta koalicja tylko ludzi szkoda. Również tych, którzy ich
    > poparli 15 października.

    Zbytek łaski. Nie żałuj mnie zbawco-debilu jedynie oświecony.
    żałuj siebie.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 6. Data: 2023-12-28 23:40:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 grudnia 2023 o 22:49:22 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    > ).
    >
    > Fajna ta koalicja tylko ludzi szkoda. Również tych, którzy ich poparli 15
    Dla mnie super wiadomość. Płacę tylko zdrowotne. Przez drozszy ZUS dla innych mogę
    pozostać przy starej cenie tego co produkuje.

  • 7. Data: 2023-12-29 00:01:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > ).
    >
    > Fajna ta koalicja tylko ludzi szkoda. Również tych, którzy ich poparli 15
    Chcącemu nie dzieje się krzywda. W Polsce w sektorze mikroprzedsiębiorstw zadłuzona w
    zusie jest jedna na dwie jeszcze niezadłużone. Przy rządach KałOwni bardzo szybko
    zrobi się poł na poł.

  • 8. Data: 2023-12-29 00:03:10
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    > Wynika z pisowskich prognoz średniej płacy. Obecny rząd z tych prognoz
    > nie musi korzystać, a jednak chce. Już skończył się czas na tłumaczenie
    > wszystkiego pisowcami.

    To może przypomnij nam wszystkim, jak długo działa ten rząd?

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2023-12-29 00:09:03
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > dlaczego odpowiadacie temu debilowi?
    > i wyciągacie go z KF

    Spokojnie, jeśli Google nie zmieni planów to jeszcze tylko kilkadziesiąt
    dni :)

    --
    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą

  • 10. Data: 2023-12-29 00:38:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Wynika z pisowskich prognoz średniej płacy. Obecny rząd z tych prognoz
    > nie musi korzystać, a jednak chce. Już skończył się czas na tłumaczenie
    > wszystkiego pisowcami.

    https://konkret24.tvn24.pl/polska/tusk-ofiarowal-prz
    edsiebiorcom-wzrost-skladek-zus-manipulacja-w-przeka
    zie-pis-st7651565

    Przeczytasz całość, czy mam debilnie skopiować tekst na grupę?

    Może odniesiesz się do tego, że Morawiecki tak uznał od początku?

    Napisz jeszcze coś na ten temat:

    "Już po wyborach portal Money.pl pisał, że po uzgodnieniach koalicyjnych
    stanęło na tym, iż o wakacje od ZUS będzie mógł wnioskować
    przedsiębiorca, który udowodni, że nie ma żadnych dochodów albo notuje
    stratę. Długość wakacji może wynieść od trzech miesięcy do nawet pół
    roku - lecz decyzje w tej sprawie mają zapaść dopiero po zapoznaniu się
    nowego rządu z faktycznym stanem finansów państwa. Są również
    zapowiedzi, że przedsiębiorca, który przez miesiąc nie będzie mógł
    płacić składek, otrzyma świadczenie od państwa. Ma ono wynosić połowę
    minimalnego wynagrodzenia. Pomoc od państwa ma nie obejmować wszystkich
    przedsiębiorców, ale tylko tych najmniejszych i samozatrudnionych."
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>