  • 111. Data: 2012-12-04 12:21:16
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 04.12.2012 00:58, PK wrote:

    > Prawie na pewno nie chciałbyś się leczyć takim ASA z chemicznego :).

    Myślę, że odczynnik cz.d.a. będzie czystszy niż farmaceutyczny ;)

    > Leki kosztują także przez normy. Np. ile jest w nich zanieczyszczeń,
    > jakie stabilizatory się stosuje itp.

    Jakie stabilizatory? Przeczytaj skład polopiryny - kwas+nośnik - ja to
    jako topnik do kabli słuchawkowych używam ;) (Zresztą dlatego m.i.
    aspiryna jest droższa, że ma jeszcze substancje chroniące przewód
    pokarmowy.)

    > Wiele substancji chemicznych
    > jest zupełnie niegroźnych dla człowieka, a nawet mogą mieć pozytywny
    > efekt zdrowotny. Tyle że takie do dostania w sklepie chemicznym mogą
    > mieć 2% jakiegoś gówna,

    Chyba o czystości technicznej.

    > więc po tygodniu zażywania będziesz już "stał"
    > w kolejce po nerki od jakiegoś motocyklisty :).

    Zazwyczaj jest napisane jakie są zanieczyszczenia. Substancje "food
    grade" czy "medical grade" są często znacznie bardziej zanieczyszczone
    niż cz, czy cz.d.a. ale mają certyfikat, że zanieczyszczenia są obojętne
    dla zdrowia.

    > Na chemii (gdzieś na 2 roku) już można sobie zrobić heroinę w pracowni
    > dydaktycznej. Wszystkie oczekiwane efekty jak w oryginalnej, ale syfu
    > tyle, że nawet nie zdążyłbyś się nawet uzależnić :P.

    Ktoś Cię okłamał, żebyś nie próbował produkować.

    Zestaw dobrych sączków i miareczkowanie w obecności wskaźnika a nie
    ważenie na oko a będziesz miał jakość zbliżoną do farmaceutycznej, a
    prawie na pewno lepszą niż dostaniesz na ulicy.

    Jak nie przesączysz to rzeczywiście prosta droga do zatoru i martwicy.
    Brrr...

    Michoo

  • 112. Data: 2012-12-04 12:33:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.12.2012 19:09, PK wrote:
    > Najlepsze z możliwych. Antybiotyki wykańczają organizm.

    Nie przesadzajmy - głównie wykańczają florę jelitową, więc daje się leki
    "osłonowe".

    > Lepiej brać
    > mocny kró?ko niż silny długo.

    Lepiej brać antybiotyk dostosowany do schorzenia - od tego jest lekaż.
    Niektóre choroby ze względu na cykl rozwojowy wymagają utrzymania
    odpowiedniego stężenia lekarstwa w organizmie przez dłuższy czas.
    Chronią też przed wtórną infekcją pozwalając wymrzeć formom
    przetrwalnikowym w twoim otoczeniu (mi. dlatego nie wolno przerywać
    terapii wcześniej).

    Btw - wolałbyś, żeby ktoś ci zrzucił 1kg na stopę, czy 10 razy po 100g?
    Bo twoja wątroba pewnie podobnie ;)

    > Pamiętam z dzieciństwa takie debilne
    > kuracje po 10 dni. 10 dni antybiotyku przy byle grupie.

    To jest zbrodnia przeciwko ludzkości (serio, serio) . Grypa jest chorobą
    wirusową.

    > 10 dni
    > wyjętych z życia. Po czymś takim jeszcze ze 3 dni dochodziłem
    > do siebie (problemy w sporcie, w nauce).

    Well, po chorobie w ogóle kilka dni człowiek dochodzi do siebie.

    Moje środki przeciwmigrenowe kosztują 45PLN/2 tabletki. Skuteczny środek
    przeciwbólowy (paracetamol i ibuprofen jakoś nie chcą działać ;) )
    25zł/50 tabletek. Fakt, że potem prowadzenie samochodu odpada.

    Michoo

  • 113. Data: 2012-12-04 13:22:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup
    On 04.12.2012 00:58, PK wrote:

    >Myślę, że odczynnik cz.d.a. będzie czystszy niż farmaceutyczny ;)

    Z tym ze te 0.1% zanieczyszczen z cz.d.a moze byc bardziej szkodliwe
    niz 1% z "farmaceutycznego".

    >Chyba o czystości technicznej.

    No wiesz, ten po 500$/tone to chyba techniczny ... aczkolwiek nie
    wiem - ma to zastosowanie techniczne, czy cala produkcja jest jednak
    dla potrzeb farmacji ?

    J.

  • 114. Data: 2012-12-04 13:23:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, December 4, 2012, 12:08:59 PM, you wrote:

    > No nie tylko, tato ma prostate i jak pije kranowe to musi wstawac dwa
    > razy w nocy, a na zrodlanej wodzie tylko raz.

    I pije tą za 15PLN?

    BTW: Ty też masz prostatę. Ja również. Każdy samiec ma.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 115. Data: 2012-12-04 14:37:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >I pije tą za 15PLN?

    Nie, przywozimy wode ze zrodla.
    Ale ostatnio Sanepid to zrodelko zbadal i jest zle, to moze napisze
    ktora woda dobra.

    >BTW: Ty też masz prostatę. Ja również. Każdy samiec ma.

    Ale widac tato ma lepsza, i przeszkadza :-)
    Tobie tez bedzie przeszkadzac ... chyba ze umrzesz mlodo :-P

    J.

  • 116. Data: 2012-12-04 14:43:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, December 4, 2012, 2:37:26 PM, you wrote:

    > Nie, przywozimy wode ze zrodla.
    > Ale ostatnio Sanepid to zrodelko zbadal i jest zle, to moze napisze
    > ktora woda dobra.

    Dojdziesz do wniosku, że lepiej dwa razy wstawać. A ojcu jakąś
    dzierlatkę załatw - od razu prostata się uspokoi ;)

    > Ale widac tato ma lepsza, i przeszkadza :-)
    > Tobie tez bedzie przeszkadzac ... chyba ze umrzesz mlodo :-P

    To juz nie do zrobienia. Nawet jakbym umarł dzisiaj :P

    A Ty co - dałes się wytrzebić? Ciebie też to czeka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 117. Data: 2012-12-04 16:21:21
    Temat: Re: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Dec 2012, J.F wrote:

    > Z tym ze te 0.1% zanieczyszczen z cz.d.a

    0,1% i cz.d.a?
    Poważnie?
    (poważnie pytam, bo jakoś tak przyzwyczajony jestem do większej
    liczby zer w sąsiedztwie cz.d.a, no może źle piszę - znacznie
    większej)

    pzdr, Gotfryd

  • 118. Data: 2012-12-04 16:31:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Dec 2012, PK wrote:

    > www.pit.pl

    I on, nazgul który o to pytał, tam dostanie ulgę na leki?
    Jeszcze napisz, że ulgę na samochód też dostanie.
    To ja poproszę artykuł, ustęp i punkt.
    A potem odpytujemy nazgula.

    Uprzedzam - rzucanie ogólnikami może być groźniejsze niż
    nisko latające kwantyfikatory.
    Znaczy że to właśnie mam na myśli, czekam na tekst "poszukaj
    sobie", a ja już przeczytałem ustawę o podatku dochodowym.
    Nie teraz, oczywiście, ale mniej więcej wiem gdzie co leży.

    I bardzo jestem ciekaw z czego wywiodłeś że nazgul jest
    osobą niepełnosprawną o której mowa w art.26.7a.12
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 119. Data: 2012-12-04 17:04:39
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > I bardzo jestem ciekaw z czego wywiodłeś że nazgul jest
    > osobą niepełnosprawną o której mowa w art.26.7a.12
    > :P

    o kur.. złośliwie to napisał.
    ;-)

  • 120. Data: 2012-12-04 17:21:28
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Przecież wszystkie religie opierają się na tym samym.

    Nie przeczę.
    Nikt nie mówił, że bycie lemingiem to rzadkość.

    > Nie dostrzegasz jednak zasadniczej różnicy. Religie obiecują ci profity po
    > śmierci a rząd za życia.

    Ja osobiście nie wierzę ani Tuskowi, ani żadnemu czarnemu szamanowi, więc
    pewnie się nie łapię.