  • 1. Data: 2016-11-25 11:11:39
    Temat: Za darmoche, bez limitu rozmiaru kodu Atollic TrueStudio dla ARM
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    http://atollic.com/resources/downloads/

    Proszę nie pytać mnie o szczegóły licencyjne lub czy są w kolorze wisienki ;)

  • 2. Data: 2016-11-25 16:29:55
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to żeś błysnął... chociaż grant Ci przyznano?

  • 3. Data: 2016-11-25 16:43:04
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam,
    ten program ma już chyba z 10 lat...

  • 4. Data: 2016-11-25 17:30:55
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chętnie bym się dowiedział ciekawostek o
    http://www.st.com/en/development-tools/sw4stm32.html

    Ktoś tego używa? jak program działa w windows xp?

  • 5. Data: 2016-11-25 17:33:15
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    może przeniesiemy dyskusję na http://usbdp.org/forum/
    ?

  • 6. Data: 2016-11-25 23:32:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ja bym raczej zapytał, czy toto w ogóle jest jakieś przyjemne narzędzie?

    Kupiłem sobie właśnie dev board SMT32F7 (bo to już pora zdradzić 8
    bitowce...).

    No i jako chwilowo lamer chciałbym jakieś wygodne,proste,ładne środowisko :)

  • 7. Data: 2016-11-26 21:19:35
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2016 23:32:55 +0100, sundayman napisał(a):

> [...]
    > bitowce...).
    >
    > No i jako chwilowo lamer chciałbym jakieś wygodne,proste,ładne

    Ja jako lamer używam w/w AC6 ze strony http://www.openstm32.org
    Jest zintegrowany z eclipse i jak dla mnie jest ok.

    Bo(o)t manager

  • 8. Data: 2016-11-28 17:20:52
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Friday, 25 November 2016 15:43:38 UTC, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    wrote:
    > przepraszam,
    > ten program ma już chyba z 10 lat...

    To prawda że środowisko programistyczne TrueStudio jest dojrzałe, jest aktualne,
    obsługuje najnowsze układy, jednak muszę przyznać, że rozbawiło mnie to zdanie, w
    formie zarzutu, napisane przez osobę, która pracuje na Windowsie XP 32 bit.

  • 9. Data: 2016-11-28 17:36:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    używasz?

  • 10. Data: 2016-11-28 17:37:37
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    trochę tego nie ogarniam... może Ktoś napisze o HAL i truestudio?