  • 1. Data: 2008-02-13 10:26:49
    Temat: Zabieraja sie za p. Strezynska
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    http://biznes.onet.pl/0,1691392,wiadomosci.html

    Idzie nowe ? :)

  • 2. Data: 2008-02-13 14:08:28
    Temat: Re: Zabieraja sie za p. Strezynska
    Od: "k...@h...com" <k...@h...com>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > http://biznes.onet.pl/0,1691392,wiadomosci.html
    >
    > Idzie nowe ? :)

    Tak. Lobby TPSA i dużych telekomów. Pójdą w górę wszystkie usługi
    telekomunikacyjne. Telekomy muszą sobie odbić chude lata za czasów p.
    Strężyńskiej. Pewnie znów neostrada 512 będzie za 249zł miesięcznie lub
    nawet 800zł jak było kiedyś i będzie padać kilka razy w miesiącu. Wtedy
    TPSA powie, że musi zainwestować w okablowanie i podniesie ceny. Za TPSA
    pójdzie reszta bo każdy tylko kombinuje jak zejść z ceną poniżej TPSA.

    --
    k...@h...com is spammer

  • 3. Data: 2008-02-13 14:09:42
    Od: "k...@h...com" <k...@h...com>

    k...@h...com wrote:

> [...]
    > TPSA powie, że musi zainwestować w okablowanie i podniesie ceny. Za TPSA
    > pójdzie reszta bo każdy tylko kombinuje jak zejść z ceną poniżej TPSA.

    Jeśli do tego dojdzie to uznam swój głos na PO za zmarnowany.

    --
    k...@h...com is spammer

  • 4. Data: 2008-02-13 16:21:42
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    czekam az to sie stanie, BRAWO!!!

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 5. Data: 2008-02-13 17:54:26
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > http://biznes.onet.pl/0,1691392,wiadomosci.html
    >
    > Idzie nowe ? :)

    Jak głosno sie zrobilo po tym artykule, a jakos cichaczem nigdzie nie
    nagłasnia sie innego artykulu:
    http://it.wnp.pl/uke-wycofuje-sie-z-planu-podzialu-t
    p-sa,42677_1_0_0.html

    Niestety, wiele decyzji aktualnej prezes UKE było populistycznych, robionych
    pod publike. Wiekszosc tych decyzji TP obalila przed sadem. Znacznie mniej
    bylo merytorycznych.

  • 6. Data: 2008-02-13 19:45:16
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Niestety, wiele decyzji aktualnej prezes UKE było populistycznych,
    > robionych pod publike. Wiekszosc tych decyzji TP obalila przed sadem.

    zanim kolejną głupotę napiszesz to przeczytaj sobie to:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead02&new
    s_cat_id=19&news_id=2708&layout=1&page=text

    reszta bez komentarza bo sam sobie wystawiłes swiadectwo ;)

    P.

  • 7. Data: 2008-02-14 17:38:26
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    s_cat_id=19&news_id=2708&layout=1&page=text

    > reszta bez komentarza bo sam sobie wystawiłes swiadectwo ;)

    Zanim po raz kolejny zaczniesz obrazac ludzi poszukaj w Internecie artykulu,
    w ktorym pisalo ile spraw skierowanych przez prezesa UKE faktycznie
    zakonczylo sie nalozeniem kary na TP (zwracam uwage na slowo "faktycznie",
    zebys dokladnie zrozumial, ze w sadownictwie jest takie cos jak odwolania od
    wyrokow). Spodziewam sie, ze jestes bardzo inteligentna osoba i taki artykul
    bez problemu odnajdziesz. Moze wtedy inaczej bedziesz pisac. Ale link, ktory
    podales i tak juz duzo mowi. Z informacji tam podanych widac, iz z roku na
    rok maleje liczba spraw wygranych do przegranych. I takie wlasnie mam zdanie
    na temat dzialan UKE. Na poczatku dzialan aktualnej prezes UKE wiecej spraw
    bylo merytorycznie uzasadnionych wiec wiecej spraw bylo wygrywanych. I
    chwala jej za to. Z czasem jednak coraz wiecej zaczeto wydawac decyzji pod
    publike, a mniej merytorycznych. I to wlasnie znajduje odbicie w liczbie
    przegranych spraw przez UKE. A o tym pisalo wlasnie w artykule, o ktorym
    pisze w pierwszym zdaniu.

  • 8. Data: 2008-02-14 17:44:30
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

> [...]
    > I to wlasnie znajduje odbicie w liczbie przegranych spraw przez UKE. A o
    > tym pisalo wlasnie w artykule, o ktorym pisze w pierwszym zdaniu.

    Calkowicie z toba sie zgaadzam, nie mam aktualnych danych, ale jeszcze jakis
    czas temu pamietam, jeden guru z tp sie chwalil ze oni dopiero zaplacili
    1 czy 2 kary na XXX nalozonych :)
    Nawet sami akcjonariusze tepsy nie reaguja na "kary" nakladane przez UKE

  • 9. Data: 2008-02-14 20:37:04
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Niestety, wiele decyzji aktualnej prezes UKE było populistycznych,
    > robionych pod publike. Wiekszosc tych decyzji TP obalila przed sadem.
    > Znacznie mniej bylo merytorycznych.

    Bzdura, zadna decyzja nie zostala obalona przed sadem, a jedynie odwolali
    sie od czesci kar na nich nalozonych.
    Mylisz kolego pojecia.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2008-02-14 22:47:08
    Od: futszaK <f...@g...com>

    k...@h...com wrote:

> [...]
    > TPSA powie, że musi zainwestować w okablowanie i podniesie ceny. Za TPSA
    > pójdzie reszta bo każdy tylko kombinuje jak zejść z ceną poniżej TPSA.

    i bardzo dobrze, jako konkurencja bedziemy mieli wiecej kasy na
    inwestycje

    futszaK