  • 1. Data: 2010-12-14 11:43:30
    Temat: Zacząć od crossa czy klasycznie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Mój znajomy ma ochotę rozpocząć przygodę z motocyklem. Ma około 35 lat,
    sporą tuszę, wzrost niespełna 180 cm i zerowe doświadczenie motocyklowe.
    Marzy mu się cross, ale czy to dobry pomysł na początek? Czy lepiej
    rozpocząć naukę "klasycznie" - od motocykla "asfaltowego"? Czy cross nie
    jest rzuceniem się na za głęboką wodę?

  • 2. Data: 2010-12-14 11:54:22
    Temat: Re: Zacząć od crossa czy klasycznie?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-14 12:43, Marcin N pisze:
> [...]
    > Marzy mu się cross, ale czy to dobry pomysł na początek? Czy lepiej
    > rozpocząć naukę "klasycznie" - od motocykla "asfaltowego"? Czy cross nie

    typowy cross go zabije :-)

    jak nie fizycznie to ceną serwisu.

    Ale dual: DT125 (nieco małe na sporą tuszę, nawet odblokowane),
    DR 350 czy podobne jak najbardziej OK.

    KJ

  • 3. Data: 2010-12-14 12:37:02
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 12:54, KJ Siła Słów pisze:

    > Ale dual: DT125 (nieco małe na sporą tuszę, nawet odblokowane),
    > DR 350 czy podobne jak najbardziej OK.
    >
    > KJ

    1 Zacznijmy od tego co znaczy spora tusza.
    po 2 jak gosc chce jezdzic - lajcik po lasach czy troche toru
    Po 3 nie DT ani DR 350 jesli juz to DRZ... latwiej kupic niezajezdzane
    moto a pieniadze wcale nie wieksze.

    Ogolnie przy wadze sporo ponad 100 kg i tak powinien zaczynac od zmiany
    sprezyn w zawieszeniu :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2010-12-14 22:30:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-14 12:43, Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Mój znajomy ma ochotę rozpocząć przygodę z motocyklem. Ma około 35 lat,
    > sporą tuszę, wzrost niespełna 180 cm

    Najpierw niech zacznie biegac, rowerowac albo cus...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-12-15 00:34:00
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 23:30, Kuczu pisze:

    > Najpierw niech zacznie biegac, rowerowac albo cus...

    3x w tygodniu na crossie na tor i zobaczy jakie szybkie efekty beda :)
    z tym ze niech dorzuci jeszcze jakas mala dietke... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2010-12-15 21:19:07
    Temat: Re: ZaczÄ&#65533;Ä&#65533; od crossa czy klasycznie?
    Od: qbernator <kuba.fiutkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Lepiech na croossa niech sie nie porywa bo sie tylko przejedzie do
    szpitala jak chce go uzytkowac jak sie powinno,turystyka niech sobie kupi