  • 1. Data: 2010-12-14 15:51:14
    Temat: Kwestia scigacz - pl.rec
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Żeby nie psuć wątka o Hiszpanii, napiszę tutaj :)
    Prosta propozycja, powinna zadowolić wszystkich. Portal scigacz.pl może
    zainstalować własne niezależne forum.
    Jeśli jest chęć jakiegoś nawiązania do grupy pl.rec.motocykle, można
    dodać link w stylu news://....

    PS: Uważam, że zawartość strony scigacz.pl jest ciekawa, jest dział
    porad, artykuły nt techniki jazdy. Ogólnie oceniam pozytywnie. Jest
    nawet forum z podkategoriami, poprzyklejane wątki.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-14 20:52:18
    Temat: Re: Kwestia scigacz - pl.rec
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > artykuły nt techniki jazdy. Ogólnie oceniam pozytywnie. Jest nawet forum z

    Warto mnożyc byt ?

  • 3. Data: 2010-12-15 12:41:52
    Od: a...@h...pl

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> writes:

> [...]
    > może zainstalować własne niezależne forum.
    > Jeśli jest chęć jakiegoś nawiązania do grupy pl.rec.motocykle, można

    Nikt ci tego nie kliknie, konfiguracja czytnika news przekracza
    możliwości przeciętnego użytkownika.

    Co wam tak ci ludzie ze ściagacza przeszkadzają? Bez tego byłyby tu trzy
    posty miesięcznie.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 4. Data: 2010-12-15 13:09:41
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
    >Tymczasem przejrzałem parę tematów wstecz i widzę, że tu prawie nikt nie
    >pisze z czytnika.

    Ot, klasyka dyskusji;)
    A robic nie ma komu;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2010-12-15 13:38:24
    Od: siarko <seba930325@_NOSPAM_gmail.com>

    Jacotnapisal

    > Ot, klasyka dyskusji;)
    > A robic nie ma komu;)

    mało ludzi w h... tu pisze

  • 6. Data: 2010-12-15 14:46:10
    Temat: Re: Kwestia scigacz - pl.rec - prosba do Lovtzy o tlumaczenie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-15 14:38, siarko pisze:

    > mało ludzi w h... tu pisze
    >
    > --

    Co ten pan/pani mial/miala/mialo na mysli ? (i nawet jesli to zart to
    pojawilo sie tu wczesniej kilka podobnych zdan, wyslanych z sikacza).

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 7. Data: 2010-12-15 14:50:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-15, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Co ten pan/pani mial/miala/mialo na mysli ? (i nawet jesli to zart to
    > pojawilo sie tu wczesniej kilka podobnych zdan, wyslanych z sikacza).

    Prawdopodobnie w adresie adresata jest jego data urodzenia ktora wszystko
    wyjasnia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-12-15 17:20:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Co ten pan/pani mial/miala/mialo na mysli ? (i nawet jesli to zart to
    >pojawilo sie tu wczesniej kilka podobnych zdan, wyslanych z sikacza).

    To byl .ebus. Sens zalezy od tego co podstawisz za niewiadoma.
    Na przyklad wyraz zachwytu, ze malo ludzi w html tu pisze...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10