  • 11. Data: 2023-06-28 13:01:13
    Temat: Re: Zagadka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Tutaj:
    >
    > C:\Users\Uzytkownik\AppData\Roaming\Thunderbird
    >
    > Wystarczy ten folder przekopiować na innego kompa.

    Czyli jak przeniosę na pulpit na tym samym komp. to sobie odnajdzie?

    Robert

  • 12. Data: 2023-06-28 13:59:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Czyli jak przeniosę na pulpit na tym samym komp. to sobie odnajdzie?
    >
    > Robert

    Nie powinien - ścieżka ma być taka jak powyżej włącznie z
    "Użytkownikiem" (no chyba, ze już jakieś inne cuda się dzieją ;) ) -
    jeśli "Użytkownik" jest inny na nowym/innym kompie trzeba edytować plik
    prefs.js i podmienić w nim nazwę użytkownika we wszystkich ścieżkach w
    tym pliku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2023-06-28 15:51:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 13:59, Mirek Ptak pisze:

> [...]

    Nie, nic sobie nie odnajdzie. Ma być tak, jak podałem.

> [...]
    > jeśli "Użytkownik" jest inny na nowym/innym kompie trzeba edytować plik
    > prefs.js i podmienić w nim nazwę użytkownika we wszystkich ścieżkach w

    Nie trzeba nic podmieniać. Kopiujesz cały folder ze starego kompa i
    bangla. Sprawdzone tydzień temu na 10 kompach :) Warunkiem jest
    umieszczenie kopiowanego folderu w ścieżce, którą wyżej podałem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-06-28 17:49:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/06/2023 12:59 pm, Mirek Ptak wrote:

    > (no chyba, ze już jakieś inne cuda się dzieją ;) ) - jeśli "Użytkownik"

    Chcialbym zeby dzialaly. Ma na mysli Thunderbird sync. Cos na wzor Firefox
    sync - ktore obiecali w Thunderbirdzie zrobic.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 15. Data: 2023-06-29 18:23:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jun 2023 05:50:29 +0200, Cavallino wrote:

    > Miałem jeszcze lepiej - w telefonie pojawiły mi się kontakty z telefonu
    > żony, która nigdy do niego swojego sima nie wkładała....
    >
    > Też jest podejrzenie, że gdzieś, jakoś, przez chmurę przeszły, choć nikt
    > sobie nie przypomina faktu, żeby żona logowała się do googla na to samo
    > konto co ja.
    >
    > Względnie gdzieś na drugiej karcie sim, która mogła być przekładana
    > między telefonami musiały zostać przemycone jakieś dane (przez androidy).

    Kontakty na karcie sim sa bardzo ograniczone, łatwo wykryc roznice

    Imie i nazwisko razem 16 znaków, bez polskich liter, tylko jeden numer
    telefonu, bez zadnych wskazówek, bez grup itp.

    Ale teraz to bym jeszcze sprawdzil Facebooka i inne apki
    "spolecznosciowe". Tudziez przeglądarki ...

    J.

  • 16. Data: 2023-06-30 04:49:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-06-2023 o 18:23, J.F pisze:

    > Kontakty na karcie sim sa bardzo ograniczone,

    Nie chodziło o kontakty na karcie sensu stricte.
    Jak facebook miałby przekazać kontakty z telefonu na telefon też nie wiem.

  • 17. Data: 2023-06-30 11:51:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 04:49:10 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie chodziło o kontakty na karcie sensu stricte.

    ale przez SIM nie przeniesiesz kontaktów dokladnie tak jak mogą byc
    w Androidzie.

    > Jak facebook miałby przekazać kontakty z telefonu na telefon też nie wiem.

    Dostęp do kontaktów chce. I przeczytac lubi.
    To moze potrafi i zapisac.

    O, nie ma co gdybac, synchronizacja z FB jest
    https://covve.com/how-to/sync-facebook-contacts-andr
    oid/
    https://smallbusiness.chron.com/add-facebook-contact
    s-phone-book-android-49936.html

    A jeszcze jedna wersja ... dawno temu, nie instalowałeś żonie
    telefonu? Moze wtedy sie jakies swoje konto googla użyles.

    J.

  • 18. Data: 2023-06-30 17:10:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Nie chodziło o kontakty na karcie sensu stricte.

    Sugerowałeś, ze byc moze była przekladana jakas karta sim.
    To mogly sie i kontakty przeniesc, ale bardzo ubogie.

    > Jak facebook miałby przekazać kontakty z telefonu na telefon też nie wiem.

    Wystarczy IMO, ze na jednym żona uzywa FB, a na drugim założysz konto
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2023-06-30 19:25:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-06-2023 o 11:51, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Dostęp do kontaktów chce. I przeczytac lubi.
    > To moze potrafi i zapisac.
    >
    > O, nie ma co gdybac, synchronizacja z FB jest

    Ale u innego usera?

> [...]
    >
    > A jeszcze jedna wersja ... dawno temu, nie instalowałeś żonie
    > telefonu? Moze wtedy sie jakies swoje konto googla użyles.

    Tak mogło być, zwłaszcza że nie mam tego typu swoich kont, więc jakieś
    ogólne mogliśmy użyć.

  • 20. Data: 2023-07-03 14:39:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 19:25:16 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale u innego usera?

    Zakładam, ze u tego samego.
    Gdzies tam kiedys żona się zalogowała, a potem FB skopiował kontakty,
    moze nawet dużo pózniej.

    oid/
    s-phone-book-android-49936.html

    > Tak mogło być, zwłaszcza że nie mam tego typu swoich kont, więc jakieś
    > ogólne mogliśmy użyć.

    A potem synchronizacja.

    Jeśli ten telefon jeszcze masz, to można zobaczyc, z jakich kont
    pochodzą kontakty.

    J.