    From: "Sawa" <f...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zagineła Karta pojazdu co teraz?
    Date: Thu, 7 Oct 2010 17:15:26 +0200

    Witam!
    Jest taka sytuacja:
    Kupiłem autko z 1992r. i nie wiedziałem że auta sprowadzone z zagranicy
    muszą mieć Kartę pojazdu...
    Autko w 1998 wjechało do Polski, zarejestrował je facet nr 1 i w marcu
    sprzedał kolejnemu, ten nie ruszał tego auta (nie przerejestrowywał i prawie
    nie jeździł) teraz sprzedał mi. Pojawił się problem braku karty ten od
    którego kupiłem nic nie wie w temacie karty (nawet nie wiedział że jest
    potrzebna) facet nr 1 jest nieosiągalny żadnymi sposobami. W wydziale
    komunikacji nie zgłosił jego sprzedaży. Pani w okienku stwierdziła że Facet
    nr 1 powinien zgłosić sprzedaż i zaginięcie karty, ale co zrobić jeśli nie
    ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z nim?
    Jest jakieś rozwiązanie (policja, sąd...?), może kilka razy przejadę przed
    fotoradarem, jak mu przyjdzie mandat to go znajdą?

    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Niva 1,9D 1990
    Patrol 2,8TD 1992