  • 1. Data: 2010-10-07 17:15:26
    Temat: Zagineła Karta pojazdu co teraz?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Jest taka sytuacja:
    Kupiłem autko z 1992r. i nie wiedziałem że auta sprowadzone z zagranicy
    muszą mieć Kartę pojazdu...
    Autko w 1998 wjechało do Polski, zarejestrował je facet nr 1 i w marcu
    sprzedał kolejnemu, ten nie ruszał tego auta (nie przerejestrowywał i prawie
    nie jeździł) teraz sprzedał mi. Pojawił się problem braku karty ten od
    którego kupiłem nic nie wie w temacie karty (nawet nie wiedział że jest
    potrzebna) facet nr 1 jest nieosiągalny żadnymi sposobami. W wydziale
    komunikacji nie zgłosił jego sprzedaży. Pani w okienku stwierdziła że Facet
    nr 1 powinien zgłosić sprzedaż i zaginięcie karty, ale co zrobić jeśli nie
    ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z nim?
    Jest jakieś rozwiązanie (policja, sąd...?), może kilka razy przejadę przed
    fotoradarem, jak mu przyjdzie mandat to go znajdą?

    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Niva 1,9D 1990
    Patrol 2,8TD 1992

  • 2. Data: 2010-10-07 21:04:26
    Temat: Re: Zagineła Karta pojazdu co teraz?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Oct 2010 17:15:26 +0200, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:

    >Autko w 1998 wjechało do Polski,

    Wtedy nie wydawano karty pojazdu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-10-07 21:14:17
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 21:04, jerzu pisze:

    > Wtedy nie wydawano karty pojazdu.

    Zobacz czy w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany numer karty pojazdu.

  • 4. Data: 2010-10-07 21:25:49
    Temat: Re: Zagine?a Karta pojazdu co teraz?
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-10-07 17:15, Sawa pisze:
> [...]
    > nie je?dzi?) teraz sprzeda? mi. Pojawi? si? problem braku karty ten od
    > kt?rego kupi?em nic nie wie w temacie karty (nawet nie wiedzia? ?e jest
    > potrzebna) facet nr 1 jest nieosi?galny ?adnymi sposobami. W wydziale
    > komunikacji nie zg?osi? jego sprzeda?y. Pani w okienku stwierdzi?a ?e Facet
    > nr 1 powinien zg?osi? sprzeda? i zagini?cie karty, ale co zrobi? je?li nie
    > ma mo?liwo?ci jakiegokolwiek kontaktu z nim?
    > Jest jakie? rozwi?zanie (policja, s?d...?), mo?e kilka razy przejad? przed
    > fotoradarem, jak mu przyjdzie mandat to go znajd??

    Karty wprowadzili chyba w grudniu 99, wiec jezeli auto zostalo
    zarejestrowane w PL w 98 to nie ma karty. W Dowodzie masz wpisany numer
    karty pojazdu ? czy nie wydano ? czy co tam masz ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 5. Data: 2010-10-07 21:39:59
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jest taka sytuacja:
    > Kupiłem autko z 1992r. i nie wiedziałem że auta sprowadzone z zagranicy
    > muszą mieć Kartę pojazdu...

    a jeśli już sprawdzisz co reszta Ci napisała i okaże się że była karta
    pojazdu to walisz do urzędu który ją wydał i dostajesz kwita że zaginęła.
    oni sobie odszukają jej nr itp

    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-10-07 21:40:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Oct 2010 21:25:49 +0200, krzyss
    <k...@S...com> wrote:

    >Karty wprowadzili chyba w grudniu 99, wiec jezeli auto zostalo
    >zarejestrowane w PL w 98 to nie ma karty.

    1 lipca 1999.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-10-08 07:48:59
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:na6sa6dq22sev62dhpsifdr4uegteshp0p@4ax.com...

    > Wtedy nie wydawano karty pojazdu.

    POMYŁKA wjechało do Polski w 2008...

  • 8. Data: 2010-10-08 07:52:26
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jeśli już sprawdzisz co reszta Ci napisała i okaże się że była karta
    > pojazdu to walisz do urzędu który ją wydał i dostajesz kwita że zaginęła.
    > oni sobie odszukają jej nr itp

    Witam!
    Karta była wydana, jest wbita do dowodu (źle napisałem auto w PL od 2008r)
    facet który stoi w dowodzie rejestracyjnym nie wyrejestrował tego auta.
    Chyba czeka mnie pielgrzymka do Częstochowy (tam rejestrowane) jakieś
    450km... ;-(

    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Niva 1,9D 1990
    Patrol 2,8TD 1992

  • 9. Data: 2010-10-08 09:12:25
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-10-08 07:52, Sawa pisze:

    > Witam!
    > Karta by?a wydana, jest wbita do dowodu (?le napisa?em auto w PL od 2008r)
    > facet kt?ry stoi w dowodzie rejestracyjnym nie wyrejestrowa? tego auta.
    > Chyba czeka mnie pielgrzymka do Cz?stochowy (tam rejestrowane) jakie?
    > 450km... ;-(

    No to ja bym chyba nie kupil auta z 2008r. bez karty... a skad wiesz ze
    nie jest kradzione ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 10. Data: 2010-10-08 09:39:29
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-10-08 07:52, Sawa pisze:
    > No to ja bym chyba nie kupil auta z 2008r. bez karty... a skad wiesz ze
    > nie jest kradzione ?

    Auto ma rocznik 1992 w 2008 wjechało do PL. Myślałem że Kartę musza posiadać
    auta wyprodukowane po 1999 nie wiedziałem że również wjeżdzające do polski
    auta starsze. Auto nie jest kradzione, Pani w okienku sprawdziła nie zostało
    wyrejestrowane, ma opłacone OC, gdyby było kradzione było by to zaznaczone u
    niej w systemie.

    Sawa