  • 1. Data: 2009-08-10 17:36:16
    Temat: Zakończony program profit w Orange->czy doładowanie zmienia stawki w Orange GO?
    Od: X <m...@g...pl>

    Mam taką wątpliwość. Zamierzam rodzicom doładować pozostałymi punktami
    Profit konta Nowe Orange Go za 50zł. Czy takie doładowanie zmieni stawki
    połączeń z 20 na 29gr/min. do Orange i na stacjonarne jeśli wcześniej
    doładowałem im po 100zł na oba konta Nowe Orange Go? Czy jakiekolwiek
    doładowanie punktami Profit zmienia stawki za połączenia do Orange i
    stacjonarne jeśli nie jest jednakowe wartościowo z poprzednim
    doładowaniem tradycyjnym?

  • 2. Data: 2009-08-10 20:02:23
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 19:36:16 +0200, X napisał(a):

    > Mam taką wątpliwość. Zamierzam rodzicom doładować pozostałymi punktami
    > Profit konta Nowe Orange Go za 50zł. Czy takie doładowanie zmieni stawki
    > połączeń z 20 na 29gr/min.

    Nie, nie zmieni i to jest właśnie cały urok doładowywania punktami
    Profit :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof