  • 1. Data: 2009-08-11 08:50:42
    Temat: era taktak taryfa happy- pakiety lojalnościowe
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Jakiś czas temu można było kilka pakietów 150 min w miesiącu
    aktywować, teraz tylko 1 - kupa ...

  • 2. Data: 2009-08-12 06:49:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dzik Morski" <o...@k...to> napisał w wiadomości
    > Jakiś czas temu można było kilka pakietów 150 min w miesiącu
    > aktywować, teraz tylko 1 - kupa ...

    Hmmmm - jaki czas temu?
    Ja pamietajm, ze juz w maju 2008 roku (wtedy kupilem swojej mamie tak-taka,
    jako jej pierwsza komorke :) bylo - przynajmniej według regulaminu - takkie
    ograniczenie. Chyba, ze regulamin sobie a technika sobie - i jednak dalo sie
    wlaczyc wiecej i czesciej (ale tego juz nie sprawdzalem).

    Pozdrawiam
    SDD