  • 71. Data: 2013-03-11 12:10:05
    Temat: Re: Zaległy przegląd i przestroga
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 10:27, AZ pisze:
    > Bo zdazyles. Na drugi dzien DR juz by jechal do WK :-)

    Sami powiedzieli mi że będzie do odbioru na komendzie.

  • 72. Data: 2013-03-11 18:42:35
    Temat: Re: Zaleg y przegl d i przestroga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał w
    >Tak jest w AC - sam sie na tym wylozylem. Jakis czas temu ktos mi
    >stuknal zderzak na parkingu, a ja sie nie zorientowalem, ze auto nie
    >ma przegladu (jakis 3 dni po terminie) i pojechalem zglosic szkode z
    >AC. Zrobili ksero dowodu etc.. a za 2 tyg przychodzi pismo, ze auto
    >nie mialo przegladu :) i ze kasa czeka na mnie jak tylko przyniose
    >zaswiadczenie, ze w momencie wystapienia zdarzenia pojazd byl
    >dopuszczony do ruchu :)

    Patrzac po ustawie - przeglad nie jest warunkiem dopuszczenia do
    ruchu.

    Nie wspominajac juz o tym, ze skoro stales na parkingu, to pojazd nie
    musial byc dopuszczony :-)

    J.

  • 73. Data: 2013-03-11 19:02:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-11 18:42, J.F pisze:
    > Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał w
    >
    > Patrzac po ustawie - przeglad nie jest warunkiem dopuszczenia do ruchu.
    >
    > Nie wspominajac juz o tym, ze skoro stales na parkingu, to pojazd nie
    > musial byc dopuszczony :-)

    Pisałem wcześniej o AC - różnie z tym jest i różnie ubezpieczalnie
    traktują swoich klientów w zależności od sytuacji.

  • 74. Data: 2013-03-15 03:16:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Mar 2013 19:02:36 +0100, Jarek S. napisał(a):

    > Najgorsze jest to że samochód cały czas jest w ruchu, nie chcę nawet myśleć
    > co by było gdyby spowodowała jakąś kolizję...

    A co by niby się miało stać?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 75. Data: 2013-03-15 03:17:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 09 Mar 2013 19:49:17 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Uwielbiam takie wpisy "fachowców" LOL
    Znaczy swoje?

    > To po kiego robić badania co roku? Nie lepiej w tedy gdy nam odbiorą DR?
    Nie wiem,. ale Ty, jako wiedzący powiesz na pewno.

  • 76. Data: 2013-03-15 03:18:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Mar 2013 19:42:45 +0100, frank drebin napisał(a):

    > jak to nic?
    > Ubezpieczenie OC nie działa w trzech przypadkach:
    > 1. Brak aktualnych badań technicznych

    Nie wiesz, nie pierdziel.

  • 77. Data: 2013-03-15 11:12:55
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    wiadomości news:c1.01.3ZRr6l$1Tn@mike.oldfield.org.pl...
    > Nie wiesz, nie pierdziel.

    jaki sens ma twój wpis, kiedy Artur Maśląg mnie już naprostował i to 6 dni
    temu?
    Dowartościowałeś się?