  • 1. Data: 2010-07-21 12:47:32
    Temat: Zamienniki?
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy do Passata B4 1.9 TDI kombi, bez przeróbek, będą pasowały od:
    - Golf III;
    - Golf IV;
    - Audi 80;
    - Audi 100;
    następujące części:
    - przycisk otwarcia klapy tylnej (ten z kluczykiem);
    - mechanizm wycieraczki szyby tylnej, z silnikiem i spryskiwaczem;
    - mechanizm elektrycznego podnoszenia i opuszczania szyby drzwi tylnych
    lewych?
    Ewentualnie, z jakich innych modeli grupy VAG, można dokonać
    przemontowania wymienionych podzespołów do pojazdu jak wyżej, bez
    konieczności dopasowywania i przerabiania? Oczywiście, nie uwzględniając
    modelu Passat B4 1.9 TDI kombi.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-07-21 12:54:21
    Temat: Re: Zamienniki?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Tata pisze:
    > Czy do Passata B4 1.9 TDI kombi, bez przeróbek, będą pasowały od:

    Obawiam się, że nikt nie udzieli Ci odpowiedzi na to pytanie, miałem do
    czynienia z tymi elementami fizycznie ale nie porównywałem i chyba nikt
    tego nie robił. Ale pewną wskazówką może być ETKA możesz sprawdzić po
    kodach czy są takie same. Dla wyjaśnienia ETA to katalog części aut z
    grupy VAG.

    --
    krzysiek82