  • 1. Data: 2010-07-21 09:41:32
    Temat: Focus 1.6 Duratec 2008
    Od: Leonid2009 <l...@l...pl>

    Kiedy wymienia się pasek rozrządu w tym samochodzie (chodzi mi o
    przebieg) w tej chwili samochod ma najechane 71000, ASO twierdzi ze do
    150 000 mozna jezdzic albo 10 lat.

    Pan w ASO jakis taki nieprzekonywujacy, w sensie nie wyczulem pewnosci w
    jego glosie podczas udzielania tej informacji. Oczywiscie jak walnie
    wczesniej to ASO juz umuje rączki od tego.

    Samochod od czerwca po gwarancji.

  • 2. Data: 2010-07-21 17:34:40
    Temat: Re: Focus 1.6 Duratec 2008
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 21.07.2010 09:41, Leonid2009 pisze:
> [...]
    > jego glosie podczas udzielania tej informacji. Oczywiscie jak walnie
    > wczesniej to ASO juz umuje rączki od tego.

    A co masz napisane w instrukcji dostarczonej przez producenta?
    Powinieneś mieć porządny wykaz czynności serwisowych na przeglądach w
    zależności od czasu lub ilości km.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 3. Data: 2010-07-22 08:38:23
    Od: Leonid2009 <l...@l...pl>

    > A co masz napisane w instrukcji dostarczonej przez producenta?
    > Powinieneś mieć porządny wykaz czynności serwisowych na przeglądach w
> [...]

    Własnie o to chodzi ze w tej książeczce jest wszystko oprócz czynności
    dotyczących przeglądów serwisowych :(.

    Pozd.
    Leo