  • 1. Data: 2010-10-28 15:17:27
    Temat: Zamknięcie obudowa a uszczelka
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam
    Problem nie do końca związany z elektroniką ale może pomożecie. Dotyczy
    lampki z dealextreme.com tj: <http://www.dealextreme.com/details.dx/
    sku.44459>. Podkusiło mnie aby sprawdzić co jest dokładnie w obudowie
    akumulatorków. Rozkręciłem, dowiedziałem się ale teraz jest problem z
    złożeniem a dokładnie z uszczelką. Oryginalnie jak są zamykane tego typu
    obudowy? Jak oni sobie radzą z tym żeby uszczelka leżała w rowku?

    Bo u mnie ciągle wyskakuje i przez to nie mogę złożyć. Nie mogę wcisnąć
    plastikowej pokrywki w aluminiową obudowę.
    Jakaś rada?

    --
    piecia aka dracorp

  • 2. Data: 2010-10-28 15:38:59
    Temat: Re: Zamknięcie obudowa a uszczelka
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Już w sumie nieaktualne. Nie zauważyłem za pierwszym razem że przykrywka
    składa się z 2 części, skręconych śrubkami. Po rozkręceniu bez problemu
    włożyłem pierwszą cześć w obudowę, potem uszczelkę i górną część
    pokrywki. Śrubki zabezpieczone były małymi plastikowymi krążkami które
    trzymały się na klej. I na pierwszy rzut oka z góry wyglądało to jako
    jedna całość. No ale skoro są śrubki to musiały coś łączyć.

    EOT.

    --
    piecia aka dracorp

  • 3. Data: 2010-10-29 07:34:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    piecia aka dracorp wrote:
> [...]
    > aby sprawdzić co jest dokładnie w obudowie akumulatorków.
    > Rozkręciłem, dowiedziałem się ale teraz jest problem z złożeniem a

    Jak to swieci, ma te 900lumentow w realu?

  • 4. Data: 2010-10-29 10:40:00
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 09:34:52 +0200, Papkin napisał(a):

    > Jak to swieci, ma te 900lumentow w realu?

    Nie mam niestety porównania. W domu mam czołówkę Myo Rxp(max 140
    lumenów), ta zdecydowanie świeci słabiej i samoróbkę na jakieś diodzie
    Cree(już nie pamiętam jakiej). Świeci dość jasno, niby zrobiłem zdjęcie
    ale nie ma jak tego porównać. W tym wypadku najlepiej uderzyć do Dominika
    i http://www.light-test.info/

    Bez problemu dało się jechać po lesie. Lampka dawała 2 wiązki, skupioną i
    rozproszoną, coś około 120stopni.

    --
    piecia aka dracorp