  • 1. Data: 2005-07-07 04:49:43
    Temat: Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i wypełnianiu ankiet.
    Od: "Klara" <b...@b...pl>

    Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i wypełnianiu ankiet.

    Chceż zarabiać pieniądze siedząc przed komputerem i TYLKO klikając w różne
    banery, linki i za czytanie maili? Jeśli tak to przeczytaj dalszą cześć
    poradnika !!!

    1. Załóż sobie nową szkrzynkę (poczte) mailową bo będzie przychodziło bardzo
    dużo maili (płatnych)

    2. KLIKNIJ na hiperłącze i na przycisk ZAREJSTRUJ SIĘ na stronie (najlepiej
    zarejstruj się na każdej stronie aby WIECEJ ZARABIAĆ)

    http://bankmacieja.com/pages/index.php?refid=tomus18
    http://twojareklama.com/signup.php?r=2264
    http://www.bestpolski.gptr.pl/index.php?refid=1321
    http://www.netkieszonkowe.com/index.php?refid=tomus1
    8
    http://kasapionasa.com/pages/index.php?refid=tomus18
    http://www.klikacz.livenet.pl/paidmail/site/index.ph
    p?refid=4405
    http://www.tomik.com.pl/site/index.php?refid=tomus18
    http://zaczarowanymail.com/site/index.php?refid=tomu
    s18
    http://globalmail.huk.foxnet.pl/index.php?refid=590
    http://www.zlotymail.net/site/index.php?refid=1554
    http://www.skarbonka.net/site/index.php?refid=1053

    3. Wypełnij wszystkie rubryki UWAŻAJ !!! Nie wybieraj w zainternesowaniach
    takich rzeczy jak: nie umiem czytać, jestem oszustem, skasuj mi konto !!! Bo
    jest to dla podpucha dla obcokrajowców

    4. Od teraz możesz klikać na linki i banery ZARABIAJĄC PRZY TYM KASĘ

  • 2. Data: 2005-07-07 05:29:13
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > 4. Od teraz możesz klikać na linki i banery ZARABIAJĄC PRZY TYM KASĘ

    Klaro ... brak mi slow na widok potęgi twojego blondynizmu.

  • 3. Data: 2005-07-07 09:13:39
    Od: venire <v...@o...pl>

    > Klaro ... brak mi slow na widok potęgi twojego blondynizmu.

    W sumie...jeśli każda kolejna osoba prześle taką wiadomość do kolejnych
    n osób to te osoby z tych linków w końcu jakieś grosze zarobią :]

    --
    Venire