  • 1. Data: 2005-07-05 07:46:25
    Temat: Problem z Kaazą
    Od: p...@o...pl

    Przy ściąganiu piosenek lub teledysków, status wyświetla się "connecting". Po
    jakimś czasie status zmienia się na "more sources needed". I tak się dzieje
    prawie z każdą piosenką i teledyskiem. Co mam robić ? Proszę o odpowidź na to
    pytanie i podpowiedź co mam robić.

  • 2. Data: 2005-07-05 08:31:28
    Temat: Re: Problem z Kaazą
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > prawie z każdą piosenką i teledyskiem. Co mam robić ? Proszę o odpowidź na to
    > pytanie i podpowiedź co mam robić.

    Wylacz komputer i oddaj go jakiejs szkole albo innej instytucji, w
    ktorej bedzie wykorzystywany lepiej.

  • 3. Data: 2005-07-05 08:44:18
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Wylacz komputer i oddaj go jakiejs szkole albo innej instytucji, w
    > ktorej bedzie wykorzystywany lepiej.

    najlepiej katolickiej - jego komp jest religijny i krasc nie chce

    --
    Mateusz

  • 4. Data: 2005-07-05 16:01:39
    Temat: Re: Problem z Kaaz
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    p...@o...pl pisze:

> [...]
    > dzieje prawie z każdą piosenką i teledyskiem. Co mam robić ? Proszę o
    > odpowidź na to pytanie i podpowiedź co mam robić.

    I bardzo dobrze. Jednego ssacza mniej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 5. Data: 2005-07-06 06:42:36
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Tue, 05 Jul 2005 18:01:39 +0200
    Neas <n...@n...invalid> wrote:

    > I bardzo dobrze. Jednego ssacza mniej.

    [OT]
    Widze, ze to jakies obiegowe zjawisko tepienia kolesi backupujacych
    internet wsrod adminow ;)
    I masz racje, bardzo dobrze ;)

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-

  • 6. Data: 2005-07-06 08:11:06
    Od: barcz <b...@p...viknet.rwijflaki.pl.tnijogon>

    > [OT]
    > Widze, ze to jakies obiegowe zjawisko tepienia kolesi backupujacych
    > internet wsrod adminow ;)
    > I masz racje, bardzo dobrze ;)

    Sytuacja sie troche zmieniła, bynajmniej ja to u siebie zauważam.
    Rok do trzy lata temu ssacz był w miare pokojowym użytkownikiem. Brał dużą
    prędkość (256 - 512kbit), płacił regularnie, wykorzystywał łącze w 50-80%,
    nie narzekał, trafiało się takich 2-5 / 100 userów.

    Teraz ssaczem praktycznie jest każdy. Bierze łącze 128kbit (po co więcej?),
    które wysysa do granic, płaci regularnie z miesięcznym opóźnieniem - bo mu
    internet nie dziala jak on chce, wiesza psy na adminach za brak high id,
    tudzież kazowe braki źródeł, a spowodowanie najmniejszej przerwy, czy to
    jakaś konserwacja lub jakaś wina sprzętu, jest równoznaczne z zamachem na
    jego życie...

    Ta praca zaczyna być coraz bardziej stresująca.

    pzdr
    barcz

  • 7. Data: 2005-07-06 08:11:53
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > I bardzo dobrze. Jednego ssacza mniej.

    Ci co kupuja moze i sie ciesza jak mniej ssaja
    Ci co sprzedaja wrecz przeciwnie

    --
    Mateusz

  • 8. Data: 2005-07-06 08:12:37
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Lukasz Spaleniak napisał(a):

    > [OT]
    > Widze, ze to jakies obiegowe zjawisko tepienia kolesi backupujacych
    > internet wsrod adminow ;)
    > I masz racje, bardzo dobrze ;)
    klient zamowi sobie neostrade ...

    --
    Mateusz

  • 9. Data: 2005-07-06 08:49:11
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dag3iu$2ats$1@main.viknet.pl> barcz napisał(a):

> [...]
    > jakaś konserwacja lub jakaś wina sprzętu, jest równoznaczne z zamachem na

    I ma racje. Płaci i wymaga !

    TP

  • 10. Data: 2005-07-06 11:04:23
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>