  • 1. Data: 2023-01-10 18:36:33
    Temat: Zasilacz komputerowy
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    Czy zasilacze impulsowe od komputera można łączyć szeregowo albo równolegle?
    Mam takich starych 10 sztuk po 350 W i chciałbym połączyć równolegle co by
    wydoić kilkaset amperów przy 12 V. Da się?

  • 2. Data: 2023-01-10 18:57:42
    Temat: Re: Zasilacz komputerowy
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 10.01.2023 o 18:36, złomowisko pisze:
    > Czy zasilacze impulsowe od komputera można łączyć szeregowo albo
    > równolegle? Mam takich starych 10 sztuk po 350 W i chciałbym połączyć
    > równolegle co by wydoić kilkaset amperów przy 12 V. Da się?

    Prawdopodobne da się (jeśli mają to samo napięcie wyjściowe), z tym, że
    dla świętego spokoju odseparowałbym je diodami.
    Mowa oczywiście o połączeniu równoległym.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2023-01-10 19:53:11
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 10 Jan 2023 18:36:33 +0100, użytkownik złomowisko napisał:

    > Da się?
    Bez oporników wyrównawczych nie. A z nimi to już trzeba wejść w szczegóły.

    --
    Jacek