  • 1. Data: 2015-01-21 14:13:52
    Temat: Zasilanie notebooka HP ProBook 455
    Od: abs <n...@o...pl>

    Pacjent to HP ProBook 455. Wtyl oryginalny zasilacza został jakimś
    magicznym sposobem wyrwany ze swojej obudowy i nie bardzo da się do
    używać. Dopasowałem zasilacze od DELLa - wtyk wygląda identycznie,
    parametry bardzo podobne, jeden z tych dellowskich zasilaczy ma je nawet
    całkiem identyczne, co do drugiego miejsca po przecinku:
    http://i.imgur.com/CmeRGeq.jpg Podłączam. W momencie wsadzenia wtyczki
    dellowej dioda power mignie raz. Potem gaśnie. Gdy próbuję włączyć
    komputer, dioda zaczyna już migać regularnie ale komp się nie włącza. Po
    wyjęciu baterii to samo. Mam rozumieć, że coś w komputerze jest uwalone?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-01-21 21:18:01
    Temat: Re: Zasilanie notebooka HP ProBook 455
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    abs pisze tak:

    > Pacjent to HP ProBook 455. Wtyl oryginalny zasilacza został jakimś
    > magicznym sposobem wyrwany ze swojej obudowy i nie bardzo da się do
    > używać. Dopasowałem zasilacze od DELLa - wtyk wygląda identycznie

    Bo prawdopodobnie w zasilaczu HP jest na trzecim środkowym pinie SENSE
    tylko prosty pomiar napięcia i obciążenia a w Dellu po tym kablu lecą
    dane (laptop gada sobie z zasilaczem czy orginalny jest).

    Jeśli jesteś pewien że wtyczki są identyczne na wymiar to utnij kabel
    od Della i przylutuj do kabla zasilacza HP.

    Tylko się nie pomyl w połączeniu poszczególnych żył bo spalisz laptopa.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2015-01-23 14:55:35
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 21.01.2015 o 21:18, PiteR pisze:
> [...]
    > od Della i przylutuj do kabla zasilacza HP.
    >
    > Tylko się nie pomyl w połączeniu poszczególnych żył bo spalisz laptopa.

    Dzięki. Po wykonaniu małego śledztwa wszystko się udało.
    Pozdr.