  • 1. Data: 2010-08-06 09:51:42
    Temat: Zastępczy karkas do rdzenia E13/7/4
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Witam.
    Ma ktoś patent - jak w prosty sposób zrobić karkas do takiego małego
    rdzenia ?

    W TME są ,ale cena powala. Niestety chwilowo nie mam pod ręką żadnego
    ubitego zasilacz ATX z którego mógłbym wyciągnąć taki karkasik.

    G.B.

  • 2. Data: 2010-08-06 10:15:17
    Temat: Re: Zastępczy karkas do rdzenia E13/7/4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl>
    >Ma ktoś patent - jak w prosty sposób zrobić karkas do takiego
    >małego rdzenia ? W TME są ,ale cena powala.

    Tektura, lakier. Preszpanu juz chyba nie dostaniesz.
    Ale jak zrobisz to zrozumiesz czemu to takie drogie powinno byc :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-08-06 10:24:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 6, 2010, 11:51:42 AM, you wrote:

    > Ma ktoś patent - jak w prosty sposób zrobić karkas do takiego małego
    > rdzenia ?

    Karkas przcujący przy jakich napięciach? Jeśli sieciowych, to zapomnij
    - jakiekolwiek przepięcie przebije Ci dlubankę do rdzenia.

    > W TME są ,ale cena powala. Niestety chwilowo nie mam pod ręką żadnego
    > ubitego zasilacz ATX z którego mógłbym wyciągnąć taki karkasik.

    Faktycznie - za cenę karkasu z TME masz zapewne cały transformator w
    Ferysterze...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-08-06 10:26:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, August 6, 2010, 12:15:17 PM, you wrote:

    > Tektura, lakier. Preszpanu juz chyba nie dostaniesz.
    > Ale jak zrobisz to zrozumiesz czemu to takie drogie powinno byc :-)

    Nieprawda - ceny TME są z sfitu zupełnie i mają się nijak do
    rzeczywistości. Taki karkas w hurcie kosztuje mniej niż 1 PLN -
    10-krotne przebicie, to jednak spora przesada.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-08-06 10:39:17
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Faktycznie - za cenę karkasu z TME masz zapewne cały transformator w
    > Ferysterze...

    A czy Ferryster rozmawioa wogóle z takim Kowalskim jak ja, czyt tylko z
    firmami i hurtowo.
    Widzę,że coś tam mają na allegro ale to jakieś drobiazgi tylko.

    G.B

  • 6. Data: 2010-08-06 10:40:12
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Karkas przcujący przy jakich napięciach? Jeśli sieciowych, to zapomnij
    > - jakiekolwiek przepięcie przebije Ci dlubankę do rdzenia.

    No co ty? A od czego taśma teflonowa :)

    MD

  • 7. Data: 2010-08-06 11:05:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:34721368.20100806122605@pik-net.pl...
    > Hello J.F.,
    > Nieprawda - ceny TME są z sfitu zupełnie i mają się nijak do
    > rzeczywistości. Taki karkas w hurcie kosztuje mniej niż 1 PLN -
    > 10-krotne przebicie, to jednak spora przesada.

    Oczywiscie, ale jak zrobisz zastepczy to zrozumiesz ze warto bylo
    zaplacic .. a na przyszlosc kupic hurtem 10 po zlotowce :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-08-06 11:11:10
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > Oczywiscie, ale jak zrobisz zastepczy to zrozumiesz ze warto bylo
    > zaplacic .. a na przyszlosc kupic hurtem 10 po zlotowce :-)

    Powiedz gdzie , a na pewno zamówię i to nie 10 a nawet 50 jeżeli taka
    będzie minimalna ilość.

    G.B.

  • 9. Data: 2010-08-06 11:11:25
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

  • 10. Data: 2010-08-06 12:14:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 6, 2010, 12:39:17 PM, you wrote:

    > A czy Ferryster rozmawioa wogóle z takim Kowalskim jak ja, czyt tylko z
    > firmami i hurtowo.

    Oczywiście, że rozmawia. Ale ceny dla firm i hurtu są niższe...

    > Widzę,że coś tam mają na allegro ale to jakieś drobiazgi tylko.

    Feryster przede wszystkim produkuje elementy indukcyjne na zamówienie
    - tego na Allegro nie wystawisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl