  • 11. Data: 2011-06-02 08:28:14
    Temat: Re: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Muchozol" <m...@w...pl> napisał

    > Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacząłem szukać jakiejść
    > dobrej alternatywy.

    Jak ktos jest ortodoksem - niech sie smazy razem ze stoma ochraniaczami,
    termoaktywna bielizna itp. W upaly albo w cieplych krajach jezdze sobie
    w buzerze zalozonym na t-ishirta i dzinsach motocyklowych. Twardzielom
    od goretexow polecam wyprawe gdzies dalej na poludnie :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2011-06-02 08:31:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 10:28, Hinek pisze:

> [...]
    > w buzerze zalozonym na t-ishirta i dzinsach motocyklowych. Twardzielom
    > od goretexow polecam wyprawe gdzies dalej na poludnie :]

    dzinsy i buzer ? To chyba na nie dalej na poludnie jak w Zakopanem.

    pozdr
    newrom klapki, krotkie spodenki i koszulka siatkowa ;)

  • 13. Data: 2011-06-02 08:57:30
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał

    > dzinsy i buzer ? To chyba na nie dalej na poludnie jak w Zakopanem.
    >
    > pozdr
    > newrom klapki, krotkie spodenki i koszulka siatkowa ;)

    To co Ty masz to jest zestaw na scigacza na autostrady.
    Moj jest bardziej enduro :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2011-06-02 09:03:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 10:57, Hinek pisze:

    > Moj jest bardziej enduro :)

    Enduro to bycie blizej natury, starcza listek figowy (a w naszym
    klimacie z klonu polnego).

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2011-06-02 11:04:06
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 02-06-2011 10:28, Hinek pisze:

    > Twardzielom
    > od goretexow polecam wyprawe gdzies dalej na poludnie :]

    Maroko na poludniu moze byc?
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/IMG_3330.JPG

    Powiem tak, im gorecej tym lepiej jest sie po prostu ubrac tak, zeby sie
    _odizolowac_ od upalu na zewnatrz. Rozbieranie sie daje tylko pozorna
    ochlode przy +40 i wiecej zaczynasz wypacac tak masakryczna ilosc wody,
    ze mozna fiknac na odwodnienie. Nie nadarmo po pustynii ganiaja w
    ciuchach z wielbladziej welny..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 16. Data: 2011-06-02 11:09:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Maroko na poludniu moze byc?
    > http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/IMG_3330.JPG

    Ty, na tym zdjeciu jeden wielblond Ci wode pije z butelki, a drugi ma
    chyba erekcje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2011-06-02 11:13:23
    Temat: Re: Odp: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 02 Jun 2011 01:37:53 +0200, Johnny <j...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Ale generalnie jest to najlepsze rozwiązanie na upały.Jak jest ponad 30
    > stopni - a dbasz troche o własne 4 litery i niechcesz jeździć w
    > t-shircie, to tylko i wyłącznie zbroja ;-)

    Ojtam ojtam. Wiadomo że ciemna skórzana kurtka to może niekoniecznie,
    ale ja mam jasną kurtkę z cordury i po wypięciu membrany i rozpięciu
    wywietrzników działa całkiem nieźle w upały. Bo się nie nagrzewa
    i chroni przed słońcem.

    A jak powietrze jest cieplejsze od temperatury ciała to się wręcz
    należy przed nim chronić, co już dawno sprawdzili Beduini, oni jakoś
    nie zasuwają po pustyni półnago :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2011-06-02 14:13:45
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > Ty, na tym zdjeciu jeden wielblond Ci wode pije z butelki, a drugi ma
    > chyba erekcje.

    Gupi Ty, to som Fijordy, Fijordy pija butelke a zwlaszcza na pustynii..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 19. Data: 2011-06-02 14:54:18
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał

    > Gupi Ty, to som Fijordy, Fijordy pija butelke a zwlaszcza na pustynii..

    Fijordy nie pija tylko jedza z reki! Sam sprawdzalem..

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2011-06-02 14:59:08
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-06-01 23:36, Muchozol pisze:
    > Witam szanowną grupę,
    >
    > Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacząłem szukać jakiejść
    > dobrej alternatywy. Do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zakupić zbroje, ale
    > przed kupnem chciałbym dowiedzieć się czy będzie to lepsze niż normalna
    > kurtka tekstylna. Teoretycznie wygląda pięknie - super ochrona(lepsza nawet
    > od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak nigdy nie jezdzilem w
    > zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w tym lataja- warto to
    > kupic?

    Zmienić motocykl. Mówię poważnie. Ja wcześniej jeździłem nakedem i w
    texie nie było źle - nawet przy 50km/h i +30 stopni jakoś działała ta
    wentylacja a teraz cholera na tym DLu to przy +20 już mi jest gorąco
    chociaż ten sam tex. Jeszcze trochę i zacznę jeździć w krótkich
    spodenkach i sandałach a za 2 tyg jadę na płd Bałkański wiec się
    zagotuje na maxa...

    Pozdrawiam
    Rafał