  • 1. Data: 2010-08-10 07:04:39
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/32 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Zamykam mocno juz przeterminowany watek zdjecia
    tygodnia nr 30 i rozpoczynam nowy o nrze 32.
    Wszystkich fotografujacych grupowiczow zachecam do
    udzialu

    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-08-10 08:27:42
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/32 - fotoplenery.eu
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Danse macabre na dwa wymiary:

    http://www.photoactive.chicadii.com/Sierpien_2010/Da
    nse_macabre_na_dwa_wymiary.html

    Pozdrawiam,

    Piotr Borys Sikroa
    www.photoactive.chicadii.com - blog
    www.immage.pl - galeria/sklep z obrazami na ścianę

  • 3. Data: 2010-08-10 08:38:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 09:04:39 +0200, tomek napisał(a):

    > Zamykam mocno juz przeterminowany watek zdjecia tygodnia nr 30 i
    > rozpoczynam nowy o nrze 32. Wszystkich fotografujacych grupowiczow
    > zachecam do udzialu

    To ja może wyskoczę z nieco przetworzonym -- rustykalno-elektrycznym --
    krajobrazem:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/4832095186/size
    s/l/

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 4. Data: 2010-08-10 09:04:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ''Ewa ucieka z raju'':
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/59/1.htm
    A dla tych, co komórek nie lubią: ''Mój ideał wakacji'':
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/58/2.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-08-10 09:06:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://fav.me/d2vlu2t
    http://fav.me/d2vbs04

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 6. Data: 2010-08-10 09:09:50
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Aug 10, 8:04 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Zamykam mocno juz przeterminowany watek zdjecia
    > tygodnia nr 30 i rozpoczynam nowy o nrze 32.

    3 sztuki z wiekszego reportazu z Hackney Wick(ed) Flea Market:

    http://www.flickr.com/photos/klbw/4850885293/
    http://www.flickr.com/photos/klbw/4851432792/
    http://www.flickr.com/photos/klbw/4851444386/ (tribute to E.
    Erwitt ;) )

    Komplet: http://www.flickr.com/photos/klbw/sets/7215762450774
    2301/with/4851432792/

    Pzdr,

    P.

  • 7. Data: 2010-08-10 09:43:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 09:04:39 +0200, tomek napisał(a):

    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow zachecam do
    > udzialu

    Wiem że to trochę drażliwy temat w tym tygodniu ;-), ale tak jakoś mi się
    zrobiło podczas spaceru po warmińskich drogach:
    http://www.henry.vel.pl/temp/wk01.jpg

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2010-08-10 12:17:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:43:33 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Wiem że to trochę drażliwy temat w tym tygodniu ;-), ale tak jakoś mi
    > się zrobiło podczas spaceru po warmińskich drogach:
    > http://www.henry.vel.pl/temp/wk01.jpg

    daleko go przenieśli ;-)

  • 9. Data: 2010-08-10 12:57:45
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > daleko go przenieśli ;-)

    I dobrze ukryli ;)

    JD

  • 10. Data: 2010-08-10 13:14:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:57:45 +0200, JD napisał(a):

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > I dobrze ukryli ;)

    Prawie tak dobrze jak słońia w jarzębinie ;)

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."