  • 11. Data: 2012-12-21 10:52:08
    Temat: Re: Zdjęcia z aparatu do tableta z Andoidem
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-20 23:12, mt pisze:

    > Ale przetwarzanie zdjęć to nie tylko manipulowanie kolorem,

    No oczywiście, że nie. Manipulowanie kolorem jest tylko jedną z
    podstawowych korekt tak jak odszumianie, modyfikacja dynamiki itp.

    > ale też
    > operacje typu kadrowanie, rozjaśnianie, redukcja czerwonych oczu czy też
    > zwykły resajz i ludzie często z tego korzystają. Do tego nie potrzeba
    > coloredge czy spectraview aby można było odróżnić efekty przed i po.

    Nie brałem pod uwagę potrzeb typu konieczność natychmiastowego
    publikowania np. na FB. Z tego co czytam, są ludzie którzy żyją byciem
    na FB itp i jest ich bardzo wiele. Faktycznie w takich przypadkach
    prosty, mobilny program graficzny może mieć zastosowanie więc jest sens
    tworzenia takich aplikacji. Widziałem kiedyś, że dla Androida jest
    Google Markecie wersja Photoshopa, co mnie zaskoczyło. Nawet uznałem to
    początkowo za jakiś żart, autentycznie :-D Ale teraz przyznaję Ci rację
    co do słuszności egzystencji takich przedsięwzięć :-)

  • 12. Data: 2013-01-10 23:47:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mt" <f...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > zwykły resajz i ludzie często z tego korzystają. Do tego nie potrzeba
    > coloredge czy spectraview aby można było odróżnić efekty przed i po.

    I taką obróbkę oferuje już dziś typowy smartfon w aplikacji dociągniętej z
    netu.