  • 11. Data: 2011-01-14 16:12:56
    Temat: Re: Żeby nie było to, tamto...
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 23:07, AZ pisze:

    > Eeee, z koszem to kazdy umi. Pokaz teraz cos bez ;-)
    Ee,nie każdy,to nie takie proste:P
    Proszę bardzo,prawie bez:
    http://picasaweb.google.com/tomcio916/Zima#555827123
    8196890338

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2011-01-14 19:44:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Sty, 17:12, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Ee,nie ka dy,to nie takie proste:P
    > Prosz bardzo,prawie bez:http://picasaweb.google.com/tomcio916/Zima#55582
    71238196890338

    Nie liczy się bo nie widać czy szorujesz sliderem.

    PS. Ciekawsze są następne ujęcia ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-01-14 20:07:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 20:44, AZ pisze:

    > Nie liczy się bo nie widać czy szorujesz sliderem.
    A dupą się liczy?
    > PS. Ciekawsze są następne ujęcia ;-)

    Niestety jak najlepsze momenty i plenery to nie ma kto robić fotek albo
    operator płacze że zimno w łapki:-\
    Aa,przetestowałem okręcanie sznurkiem tylnego koła,przyczepność wzrasta
    niesamowicie,mimo ze mam zimówki:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2011-01-14 20:26:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Sty, 21:07, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >   A dupą się liczy?

    Do gleby? Owszem ;-)

    > Niestety jak najlepsze momenty i plenery to nie ma kto robić fotek albo
    > operator płacze że zimno w łapki:-\

    To przy ilu to stopniach było?
    > Aa,przetestowałem okręcanie sznurkiem tylnego koła,przyczepność wzrasta
    > niesamowicie,mimo ze mam zimówki:-)

    Ja testowałem trytytki, też działa ale po przejechaniu 10 metrowego
    kawałka na twardym wszystkie się porwały w cholerę. Pewnie trzeba by
    kupić takie mega trytytki :-) Jakby śnieg trzymał dłużej to bym zrobił
    kolcowaną oponę ale teraz to już po zimie ;-)

    PS. Sprawdz priva.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-01-14 21:38:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 21:26, AZ pisze:

    > To przy ilu to stopniach było?
    średnio -6 do -10,ostatnie jazdy juz na plusie,no i kaszana,śnieg
    mokry,jak już się zakopałem na drodze to w godzinę jakieś 8metrów zrobiłem

> [...]
    > kupić takie mega trytytki :-) Jakby śnieg trzymał dłużej to bym zrobił
    > kolcowaną oponę ale teraz to już po zimie ;-)
    wystarczyło pięciokrotne okręcenie koła grubym sznurem -ok 10mm,te
    filmiki to już jazda na sznurku,a górki poważne-latem mało który rowers
    daje radę podjechać:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S