  • 1. Data: 2009-03-27 16:18:50
    Temat: Zestaw do oświetlenia w pomieszczeniu zamkniętym.
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    Witam. Chcę przygotować pomieszczonko do robienia fotek do metra. Oczywiscie
    zależy mi na jakości, słabo się znam na technice fotografowania bez lampy.
    Myślę o 2 zestawach białych jarzeniówek z 2wch stron oddalonych od obiekto o
    jkaieś 1,5metra aby zlikwidować połcienie przysłoniętych czymś co rozprasza,
    niewiem materiał albo jakieś inne cudo. Szukałem po sklepach internetowych
    na allegro i nie widzę nic takiego, czy są dostępne takie zestawy w sklepach
    w rozsądnych cenach ? Czy moze jest jakiś srawdzony patent na zrobienie tego
    samemu ?

    Andrzej Konarski
    www.akwarystyczny24.pl

  • 2. Data: 2009-03-27 21:56:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AK napisał(a):

    > Witam. Chcę przygotować pomieszczonko do robienia fotek do metra. Oczywiscie
    > zależy mi na jakości, słabo się znam na technice fotografowania bez lampy.

    Ja kombinowalem, kombinowalem z roznymi halogenami, swietlowkami i
    zarowkami i zawsze lipa wychodzila ;) Skonczylo sie na tym, ze najlepiej
    wychodzi z dwoma lampami blyskowymi, jedna na aparacie a druga z
    fotocela ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-03-27 22:05:54
    Od: "AK" <a...@w...pl>

> [...]
    > zarowkami i zawsze lipa wychodzila ;) Skonczylo sie na tym, ze najlepiej
    > wychodzi z dwoma lampami blyskowymi, jedna na aparacie a druga z

    Wiesz nie wiem czemu, ale nie lubie lamp błyskowych, używasz namiotu do tego
    ?
    Właśnie czytam wątek i jest w nim fajne rozwiązanie z namiotem i 3ma
    halogenami 150w.

    Andrzej Konarski
    gg 6422573

  • 4. Data: 2009-03-27 22:25:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AK napisał(a):

    > Wiesz nie wiem czemu, ale nie lubie lamp błyskowych, używasz namiotu do tego
    > ?
    > Właśnie czytam wątek i jest w nim fajne rozwiązanie z namiotem i 3ma
    > halogenami 150w.

    Używałem i nie byłem zadowolony z efektu. Wydaje mi się, że z dwiema lub
    trzema lampami błyskowymi wychodzi lepiej.

    j.

  • 5. Data: 2009-03-27 22:31:04
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    > Używałem i nie byłem zadowolony z efektu. Wydaje mi się, że z dwiema lub
    > trzema lampami błyskowymi wychodzi lepiej.

    Dziękuję, wezmę to pod uwagę.

    Andrzej Konarski
    gg 6422573