  • 91. Data: 2012-02-08 17:27:42
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 8 02 2012 18:23, Skrypëk pisze:

    > Po zbyt mało luksusowych hotelach się rozbijam najwyraźniej.

    Liczyłem na coś w stylu "HDMI w fonie jest bez sensu bo nikt tego nie
    używa, a nikt nie używa bo ja nie używam i nie mam"

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 92. Data: 2012-02-08 18:15:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Liczyłem na coś w stylu "HDMI w fonie jest bez sensu bo nikt tego nie
    > używa, a nikt nie używa bo ja nie używam i nie mam"

    A widzisz, trza uważać na kontekst.

  • 93. Data: 2012-02-08 18:18:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wyzsze ceny gier :-)

    To jest wada gier. Konkretnych. I jak narazie nikt w tej dyskusji nie
    potwierdził żadnej poza Angry Birds. Która dobrym porównaniem nie jest, bo
    na WP tam gra jest bez reklam i obsługuje XBL, więc to nie do końca ta sama
    gra.

    > Widok plytoteki z setka plyt jest juz taki dziwny ?

    Najbardziej dziwią mnie okazjonalne spacje przed pytajnikami.

    > A kopiowac do wlasnego uzytku ciagle jeszcze u nas w kraju wolno.

    Ale już niedługo nie będzie wolno, jak tylko Tusk podpisze AKTA!

    > Same Niemcy w Nokii maja cos pol GB.

    Bo to bogaty kraj. Rumunia i Bułgaria tylko po 54 MB :>
    Obawiam się, że dobrze trafiłem z tym 1GB.

    > To nie tylko software jest do d*, ale i hardware ? A mogl byc piekny
    > ajfon ze swoim znakomitym ekranem ( (c) Pszemol) :-)

    Do kolorowych zdjęć być może znakomity.

    > Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz -
    > ograniczyc sie, samochod, e-book ?

    Polecam kindla a nie żadne półśrodki.

    > Co do oczu sie zgadzamy ... wiec poprosze o dodatkowe pare GB na
    > wersje audio :-)
    > Albo dobry syntezator mowy. Jest w systemie ? A w symbianie jest :-)
    > (tylko jakos bezuzyteczny ).

    Nie interesowałem się, słuchanie książek mnie nie pociąga, nie po to kupuję
    telefony.

    > A to nie masz video w tym najlepszym telefonie ? :-P

    Nie najlepszym tylko najładniejszym i najbardziej ludzkim :P

    Gniazda wideo nie ma. Jeszcze nie znalazłem DLNA, ale w poprzednim i tak nie
    korzystałem, więc mnie to nawet nie interesuje.

    > To nie potrzebny ci taki wielki dysk, za jaki zaplaciles :-)

    Ależ awaryjny zapas mi potrzebny. No i ładniej się defragmentuje taki
    pół-pusty.

    > Niestety, ale starsze nokie to maja pojebany FM/system/Bluetooth.
    > I to czasem wychodzi przy zabawach ze znajomymi :-)

    Jaki by nie miały, to file menagerem laskom nie zaimponisz. Ładnym telefonem
    prędzej.

  • 94. Data: 2012-02-08 19:39:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-08 19:18, Skrypëk pisze:

    > Najbardziej dziwią mnie okazjonalne spacje przed pytajnikami.

    a mnie dziwi to, ze jak ktos ma cos wiecej od Ciebie, to ty sie zawsze
    temu dziwisz.

    > Bo to bogaty kraj. Rumunia i Bułgaria tylko po 54 MB :>
    > Obawiam się, że dobrze trafiłem z tym 1GB.

    Europa to ok 3.46GB
    Jak dodasz do tego US to powiekszy sie o kolejne 3.3GB
    czyli to wyjdzie juz, ze potrzebujesz na sama navi ok 7GB

    > Do kolorowych zdjęć być może znakomity.

    WP7 - ale tylko o akceptowalnych formatach - czyli pewnie bmp i jpg -
    reszta to beda 'wrogie pliki'

    To chyba iOS lyka WP7 w kazdym punkcie

    > Polecam kindla a nie żadne półśrodki.

    idac Twoim rozumowaniem (zbierajac to wszystko juz kazdemu radziles w
    tym watku) wyglada, ze zawsze ze soba zabierasz minimum zestaw:
    a/telefon z WP7 (bo ładny i można wyrywać lachony na niego),
    b/USB stick aby cokolwiek przegrac,
    c/Kindla bo ebookow WP7 nie czyta
    d/no i koniecznie notebooka
    (bez tego w/w zestawu 'mcguivera' nie ruszasz sie z domu).
    Zapomniałem jeszcze o czymś?

    I tu jest podstawowa roznica - bo normalnemu uzytkownikowi w sytuacji
    awaryjnej wystarczy do tego 1 telefon.
    Reszta to juz tylo dla wygody wlasnej i w czynnosciach wczesniej
    zaplanowanych.

    > Nie interesowałem się, słuchanie książek mnie nie pociąga, nie po to
    > kupuję telefony.

    ja nie uzywam, to to jest to niepotrzebne?
    coz za złote myśli :)

    > Nie najlepszym tylko najładniejszym i najbardziej ludzkim :P

    i najbardziej ograniczonym i prymitywnym .... ale ŁADNYM ;)
    no tak, takim ładniusienkim bublu.

    > Gniazda wideo nie ma. Jeszcze nie znalazłem DLNA, ale w poprzednim i tak

    buuuu nie obsluguje DLNA - no prosze coraz wiecej ograniczen
    To nawet z podstawowych wlasnosci multimedialnych jest to cudo wykastrowane?

    > nie korzystałem, więc mnie to nawet nie interesuje.

    a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

    > Ależ awaryjny zapas mi potrzebny.

    pare zastosowan i nie masz tego zapasu ani nie wiesz co ile zajmuje

    > No i ładniej się defragmentuje taki
    > pół-pusty.

    no tak - defragmentuje - toc to windows pelna geba ;)
    ale, ale - przeciez ty nawet nie masz dostepu do plikow - to o jakiej
    fragmentacji waść prawisz?
    ;)

    > Jaki by nie miały, to file menagerem laskom nie zaimponisz. Ładnym
    > telefonem prędzej.

    białą nokia tez nie - no chyba, ze jakims lachonom przed dyskoteka w
    remizie strazackiej ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 95. Data: 2012-02-08 23:43:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a mnie dziwi to, ze jak ktos ma cos wiecej od Ciebie, to ty sie zawsze
    > temu dziwisz.

    Nie. Tylko jak uważa, że wszystko musi targać ze sobą. Co wy ludzie domu nie
    macie?

    > Europa to ok 3.46GB
    > Jak dodasz do tego US to powiekszy sie o kolejne 3.3GB
    > czyli to wyjdzie juz, ze potrzebujesz na sama navi ok 7GB

    Tak, bo prawdziwy androidowy smartfoniasz potrzebuje mieć w telefonie mapę
    całej Europy i Ameryki. Całe szczęście, że nie jestem prawdziwym androidowym
    smartfoniarzem, bo miałbym ciągłe problemy z miejscem jak ty.

    > WP7 - ale tylko o akceptowalnych formatach - czyli pewnie bmp i jpg -
    > reszta to beda 'wrogie pliki'

    Co to są "wrogie pliki"?

> [...]
    > c/Kindla bo ebookow WP7 nie czyta
    > d/no i koniecznie notebooka
    > (bez tego w/w zestawu 'mcguivera' nie ruszasz sie z domu).

    Mnie tam to wszystko na codzień przy sobie nie jest potrzebne. Ja nie jestem
    bezdomny.
    I nie sprzedaję ubezpieczeń na parkingach.

    > I tu jest podstawowa roznica - bo normalnemu uzytkownikowi w sytuacji
    > awaryjnej wystarczy do tego 1 telefon.

    Jakaż to sytuacja awaryjna wymaga posiadania nagle przy sobie 1000 albumów
    muzycznych, 100 filmów i mapy samochodowej całego świata?

    > ja nie uzywam, to to jest to niepotrzebne?

    Napisałem, że nie interesowałem się.
    Od nadmiaru audiobooków straciłeś zdolność czytania?

    > i najbardziej ograniczonym i prymitywnym .... ale ŁADNYM ;)
    > no tak, takim ładniusienkim bublu.

    Bo coś nie odpowiada twoim marny gustom to bubel?

    > buuuu nie obsluguje DLNA - no prosze coraz wiecej ograniczen
    > To nawet z podstawowych wlasnosci multimedialnych jest to cudo
    > wykastrowane?

    Tak bardzo podstawowych, że większość posiadaczy telewizorów nawet nie wie
    czy ich telewizor obsługuje. Ze świecą szukać kogoś, kto z tego korzysta.
    I kto tu padł ofiarą marketingu, co? No kto?

    > a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

    Nie wystarczająco jeszcze z siebie zrobiłeś buraka?

    > pare zastosowan i nie masz tego zapasu ani nie wiesz co ile zajmuje

    O laptopie teraz pisałem, audiobookowcu.

    > no tak - defragmentuje - toc to windows pelna geba ;)
    > ale, ale - przeciez ty nawet nie masz dostepu do plikow - to o jakiej
    > fragmentacji waść prawisz?
    > ;)

    O dysku w laptopie tu była mowa, znawco i geniuszu.

    > białą nokia tez nie - no chyba, ze jakims lachonom przed dyskoteka w
    > remizie strazackiej ;)

    Swą bystrością i kulturą w sam raz byś tam pasował.

  • 96. Data: 2012-02-09 08:14:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-09 00:43, Skrypëk pisze:

    > Nie. Tylko jak uważa, że wszystko musi targać ze sobą. Co wy ludzie domu
    > nie macie?

    skoro nie ruszasz sie z domu na odleglosc paru km - to fakt - zawsze
    mozesz podskoczyc do domu po wlasciwy gadzet.

    > Tak, bo prawdziwy androidowy smartfoniasz potrzebuje mieć w telefonie
    > mapę całej Europy i Ameryki. Całe szczęście, że nie jestem prawdziwym
    > androidowym smartfoniarzem, bo miałbym ciągłe problemy z miejscem jak ty.

    nie - tak mysli osoba, ktora jezdzi gdzies dalej niz za obreb swojego
    miasteczka.

    > Co to są "wrogie pliki"?

    pliki, ktore nie rozrozni ten bubel (zune w czasie proby wgrania je
    odrzuci a urzytkownikowi pozostanie tylko jakas proba konwersji na cos
    co jest zjadliwe dla wp7)
    Twoje IQ mnie poraza.

    > Mnie tam to wszystko na codzień przy sobie nie jest potrzebne. Ja nie
    > jestem bezdomny.

    widac, ze nie ruszasz sie z domu na odleglosc dalsza niz zapewnia to
    autobus z najblizszego przystanku.

    > I nie sprzedaję ubezpieczeń na parkingach.

    bo ty przecierz auta nier masz - tylko rower (a w ogole stac cie na
    rower - porzadny rower a nie jakis z marketu?).

> [...]
    >
    > Napisałem, że nie interesowałem się.
    > Od nadmiaru audiobooków straciłeś zdolność czytania?

    to kolejny twoj koronny argument - jak czegos nie masz lub cos nie dziala?
    1/ nie potrzebujeto inni tez nie potrzebuja
    2/ nie interesowalem sie

    To sie chlopie zainteresuj, boi jaskiniowcem wnet zostaniesz -
    jaskiniowcem z bialym telefonem ;)

> [...]
    > korzysta.
    > I kto tu padł ofiarą marketingu, co? No kto?

    kazdego kogo znam, ze posiada tzw smart@TV czy opcje internet@TV (i inne
    urzadzenia audio-video) doskonale sobie zdaje sprawe do czego to sluzy i
    gdybys raz na oczy widzial jakie sa tego mozliwosci - tobys nie pisal
    tego co powyzej.
    Natomiast ty nawet tego na oczy nie widziales (gdzies slyszales) - stad
    te madrosci u ciebie.
    To tak jak z twoim telefonem. Nie potrafisz wykorzystac nowoczesnego
    telefonu, to zrobiles krok wstecz i wychwalasz, ze teraz jest OK i
    telefon mam na odpowiadajacym mi poziomie intelektualnym i IQ dajacym
    pojac wselkie mozliwosci bialego telefonu z duzymi kaflami na ekranie ;)

    > Nie wystarczająco jeszcze z siebie zrobiłeś buraka?

    nie - to ty tu caly czas robicz z siebie buraka i ignoranta
    technologicznego wmawiajacemu calemu swiatu dookola, ze wp7 jest
    idealem na cale zlo tego swiata. Sluchasz radia maryji?

    > O laptopie teraz pisałem, audiobookowcu.

    ROTFL

    > O dysku w laptopie tu była mowa, znawco i geniuszu.

    to nie ja wyskoczylem z defragmentacja

    > Swą bystrością i kulturą w sam raz byś tam pasował.

    widze, ze argumentow brakuje i zylka puszcza ?

    O Twoim ignoranctwie technologicznym tutaj juz wszyscy wiedza.
    Wazne by byl bialy i byl ladniusi.
    To tak pasuje to stron typu kozaczek czy p... (wylecialo mi z glowy -
    ale pewnie bedziesz wiedzial o jakch stronach mowie) - w koncu jestes
    tam stalym bywalcem ponoc.
    Ile lachonow juz wyrwales na biala nokie?
    (wiem, ze cie nie stac na bialego iPhona - to Nokia robi jako zastepstwo
    - a sluchawki masz jakiego koloru? ROTFL).
    :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 97. Data: 2012-02-09 09:36:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > skoro nie ruszasz sie z domu na odleglosc paru km - to fakt - zawsze
    > mozesz podskoczyc do domu po wlasciwy gadzet.

    No wybacz, że nie jestem takim dynamicznym przedstawicielem handlowym jak
    ty.
    Co rozwozisz? Kosmetyki czy jogurty?

    > nie - tak mysli osoba, ktora jezdzi gdzies dalej niz za obreb swojego
    > miasteczka.

    A co ma odległość do bezmyślnego pakowania? Mnie nie jest potrzebna mapa USA
    na wycieczce do Poznania lub delegacji do Krakowa.

    > pliki, ktore nie rozrozni ten bubel (zune w czasie proby wgrania je
    > odrzuci a urzytkownikowi pozostanie tylko jakas proba konwersji na cos
    > co jest zjadliwe dla wp7)

    W ktorym miejscu i jak wyraza się tam jakaś "wrogość"?

    > Twoje IQ mnie poraza.

    Twoja paranoja nie ma nic wspólnego z moim IQ.

    > widac, ze nie ruszasz sie z domu na odleglosc dalsza niz zapewnia to
    > autobus z najblizszego przystanku.

    Nie. Widać tylko, że ty jesteś za bardzo uzależniony od tych wszystkich
    swoich gadżetów.

    > bo ty przecierz auta nier masz - tylko rower (a w ogole stac cie na
    > rower - porzadny rower a nie jakis z marketu?).

    Tylko komiwojażerów stać na rowery? Nieźle wam piorą mózgi na szkoleniach.

    No jaka?

    > to kolejny twoj koronny argument - jak czegos nie masz lub cos nie
    > dziala? 1/ nie potrzebujeto inni tez nie potrzebuja
    > 2/ nie interesowalem sie

    Czy ty jesteś jakiś nienormalny?
    Człowiek grzecznie zadał pytanie, ja grzecznie odpowiedziałem że nie wiem.
    Tyle.

    Hm?

    > kazdego kogo znam, ze posiada tzw smart@TV czy opcje internet@TV (i
    > inne urzadzenia audio-video) doskonale sobie zdaje sprawe do czego to
    > sluzy i gdybys raz na oczy widzial jakie sa tego mozliwosci

    Poza garstką twoich znajomych istnieje naprawdę ogromny świat, pełen ludzi
    którzy takie bzdety mają w dupie, bo mają ciekawze zajęcia i
    zainteresowania.

> [...]
    > telefon mam na odpowiadajacym mi poziomie intelektualnym i IQ dajacym
    > pojac wselkie mozliwosci bialego telefonu z duzymi kaflami na ekranie

    Ja tu widzę, że "smart" urządzenia to dla ciebie sposób na przedłużanie ego.
    Ale może kiedyś jeszcze z tego wyrośniesz.

    > nie - to ty tu caly czas robicz z siebie buraka i ignoranta
    > technologicznego wmawiajacemu calemu swiatu dookola, ze wp7 jest
    > idealem na cale zlo tego swiata.

    Dlaczego projektujesz na mnie swój religijny zealotyzm androidowy?
    Gdy ja tylko mówię, że WP7 wcale nie jest zły. Prostota też jest zaletą, nie
    każdy potrzebuje się otaczać pseudomądrymi gadżetami, wiele osób z tego
    wyrosło lub nigdy się takimi bzdetami nie interesowało.
    Android naprawdę ego nie przedłuża, tylko z siebie robisz pajaca.

    > ROTFL

    Co ROTFL? Masz powyżej zacytowaną konwersację, a nadal nie rozumiesz?
    W życiu też się tak wpierdzielasz w rozmowę, jak nie wiesz o co chodzi?

    > to nie ja wyskoczylem z defragmentacja

    Nie. Ty wskoczyłeś do rozmowy bez czytania jej.

    > widze, ze argumentow brakuje i zylka puszcza ?

    Mi żyłka puszcza? Synu..

> [...]
    > tam stalym bywalcem ponoc.
    > Ile lachonow juz wyrwales na biala nokie?
    > (wiem, ze cie nie stac na bialego iPhona - to Nokia robi jako

    Jak niewiele potrzeba, byś pokazał swe prawdziwe oblicze infantylnego
    głupka.
    Przykre i piękne zarazem.

    - a sluchawki masz jakiego koloru? ROTFL).
    > :-D

    Miałem nadzieję na niebieskie, ale niestety dali czarne.

  • 98. Data: 2012-02-09 10:58:45
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > No naprawdę musiałeś jakiś inny system widzieć, bo u mnie działa poprawnie.

    Ale co Ci działa, przewijanie kafli tam i spowrotem, wiem że działa.
    Chodzi o funkcjonalność której nie ma, albo niby jest ale u nas nie działa.
    Ja rozumiem że jak dla kogoś naważniejszy jest kształt kafli i kolor obudowy
    to Lumia z WP7 jest godnym konkurentem dla pierwszego iphona.

    > Może to była jakaś nakładka na androida, co metro udawała?

    A masz jakąś nakładkę na WP7 z kaflami we wzorek?
    Może porozmawiajmy o wzorkach i kolorkach, jakie by pasowały do kafli.

    > Nie wstrząsająca tylko po prostu prawdziwa. Nie ma się czym podniecać.

    Jak Ci w Apollo dodadzą obsługę karty pamięci, to też zachowasz stoicki
    spokój?

    > Google płaci za wypisywanie takich głupot? Czy za darmo się bawisz w
    > pożytecznego idiotę?

    Nic nie płaci, bo nie chwalę androida, uważam tylko że jest znacznie mniej
    spierdolony od reszty. Od dosyć niedawna, bo wcześniej było słabo.
    Natomiast Twoje zachwyty nad WP7, w którym jak na razie można tylko kafle
    poprzewijać, są co najmniej dziwne.

    > Najśmieszniej by było, jakbyś jeszcze coś rzucił o otwartości, róznorodności
    > i wolności wyboru, jaką zapewnia android. Szczególnie śmiesznie to wygląda
    > obok tej piany jakiej dostajecie na widok rosnącej nowej konkurencji - sekta
    > hipokrytów normalnie.

    Ja bym się cieszył z konkurencji, bo to ona sprawia że na rynek trafiają coraz
    lepsze produkty. Tyle że WP7, jest jak na razie konkurencją dla telefonu dla
    seniora. A chwalenie go jest skrajną głupotą, nawet jeśli Ci za to płacą.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 99. Data: 2012-02-09 11:13:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Debilne to jest twoje porównanie. A twoja wiedza o samochodach najwyrażniej
    > zatrzymała się na poziomie poloneza jakiegoś. W dzisiejszych drogich
    > samochodach już nic sobie sam taśmą klejącą i młotkiem nie ztuningujesz,
    > analogicznie jak w iOS czy WP7.
    > Ale nabywcy kupują je do jeżdżenia a nie nieustannego dłubania w nich.

    A w tanich? Bo WP7 jakoś specjalnie drogie nie są. A i jeszcze jedno
    (jak mawiał klasyk demagogii), zwykle im droższe auto, tym więcej ma
    różnych przycisków, pokręteł i ustawień.
    WP7 nadaje się tylko dla kogoś kto niczego nie potrzebuje, lub zawsze
    zabiera ze sobą wiadro gadżetów, albo drugi telefon.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 100. Data: 2012-02-09 12:29:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > A w tanich? Bo WP7 jakoś specjalnie drogie nie są.

    Są tanie modele, są i drogie.

    > WP7 nadaje się tylko dla kogoś kto niczego nie potrzebuje, lub zawsze
    > zabiera ze sobą wiadro gadżetów, albo drugi telefon.

    Raczej dla kogoś, kto prostu potrzebuje ładnego i wygodnego telefonu.

    A znasz takie powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego to jest do
    niczego?