  • 191. Data: 2012-04-03 01:15:48
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 01:03, Skrypëk pisze:

    > Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi
    > pełnosprawnych, którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią
    > kupić żarcie w chinolu bez użycia słownika w telefonie.

    takich jak ty?
    ROTFL
    Masz chyba zbyt duze mniemanie o sobie.

    > Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie
    > desperackiego tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych
    > aplikacji dla lansu i przestawianich ich po podfolderach. Z których i
    > tak potem nie korzystasz i piszesz "flustracja".

    no tak - 8 kafli ma starczyc - i ani wiecej
    czasami mozna sobie w XBL pograc ale nie instaluj jakies aplikacji,
    ktorej Skrypek nie potrafi ogarnac swym malym mozdzkiem - bo to zepsuje
    uklad kafli na ekranie.
    Idz sie leczyc czlowieku :)

    > Kiepskiej baletnicy...
    > Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.

    a co miala robic - gapis sie na te 'osm kafli' ?
    sila umyslu przewijac te niekonczace sie listy aplikacji?

    Dodatkowo wyglada, ze WP7 jest dla 'niedowidzacych /* - pol ekranu
    potrzeba by naglowek kategorii wyswietlic. No bardzo ergonomiczne
    posuniecie - na ekranie miesci sie 'osm kafli' jak i 'osm' pozycji na
    liscie kontaktow - bo po co wiecej?

    /* ta wada wzroku niestety rozszerzyla sie u co poniektorych
    uzytkownikow WP7 rowniez na umysl

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 192. Data: 2012-04-03 01:29:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to bylo ile lat temu i jak zaawansowane byly inne systemy?

    To było 3 lata temu i android wprowadził wtedy.. OMG AMEJZING: klawiaturę
    ekranową! Ficzer dostępny w innych systemach już od przynajmniej dwóch lat.
    Drugie AMEJZING: obsługa słuchawek BT stereo a nie tylko mono - OMG
    Amejzing!
    I nadal nie obługiwał tak podstawowej funkcji jak Exchange Activesync, gdy
    WM, Palm i ajfon już miały.
    A i co jeszcze - alarmu nie dało się przełożyć na później o dowolnie wybraną
    ilość minut - jedynie sztywno o pięc - AMEJZING.
    Ludzie, co za badziew to był, aż wstyd.

    > WP7 to tak juz rok jest we wczesnej fazie beta - i nic sie w tym
    > wzgledzie wciaz nie zmienia.

    Zmień dilera.

    > tak, tak - idac twoim tokiem rozumowania to slownikow tez nie ma na
    > WP7 - bo by zamulaly WP7, prawda?

    Nie, to twoim tokiem "rozumowania" jak ostatni idiota.

    Normalnym tokiem rozumowania, to jak ktoś opublikował aplikację to jest. A
    jak tego nie zrobił, to nie ma. Nie ma zakazu ani nakazu wydawania słowników
    na żadnym z mobilnych rynków. Truj dupę ich autorom. O ile dasz radę do nich
    napisać bez słownika.

    I nikt nie powiedział, że nie ma. Jak cię to interesuje, to szukaj:
    http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps
    Ja mam to w dupie.

    >>> http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7
    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > no to daj jakis konkretny przyklad - juz z 5 ty raz o to cie prosze.
    > Nie ma?

    Ale co? Konkrenty przykład, jak Ewunia nie potrafiła sobie połączyć
    skrzynek? Już to przerebialiśmy.

    > dawaj dalej - posmiejemy sie :-D

    A nie "poflustrujecie" się przypadkiem?

  • 193. Data: 2012-04-03 01:45:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 01:29, Skrypëk pisze:

> [...]
    > dasz radę do nich napisać bez słownika.
    >
    > I nikt nie powiedział, że nie ma. Jak cię to interesuje, to szukaj:

    jakas zmiana frontu? Czyzby jednak byly dozwolone slowniki na WP7?
    Ale zaraz, zaraz - co tam robi na WP7 serwis Googla - to hanba, wtyd ;)
    http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps/7da5ac30-5f74
    -4af4-ac33-d6177317eec5

    A poza tym - to same zatrzesienie tych slownikow, az bym nie wiedzial
    ktory wybrac ;) - no i zadnych przyjetych standardow.
    No tak, skoro niektorzy brzydza sie slownikami w telefonie - bo zaburza
    to estetyke ich 'osm kafli' - to coz sie dziwic, ze jest jak jest ;)

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > Ale co? Konkrenty przykład, jak Ewunia nie potrafiła sobie połączyć
    > skrzynek? Już to przerebialiśmy.

    on podala cala liste innych wad.
    ale jak zwykle dostrzegasz tylko to co chcesz dostrzegac.

    > A nie "poflustrujecie" się przypadkiem?

    nie, nie 'bierzemy' sobie tego na powaznie - w przeciwienstwie do ciebie
    - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 194. Data: 2012-04-03 01:51:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > takich jak ty?
    > ROTFL
    > Masz chyba zbyt duze mniemanie o sobie.

    Ale co ty odpierdalasz? Ty nie wierzysz, że kebaba można kupić bez słownika?
    Zawsze się dało, jeszcze ajfonów i androidów na nie było a kebaby się jadło.
    Bez noszenia słownika do baru.
    Na jakim ty świecie żyjesz, psychopato?

> [...]
    > czasami mozna sobie w XBL pograc ale nie instaluj jakies aplikacji,
    > ktorej Skrypek nie potrafi ogarnac swym malym mozdzkiem - bo to

    Dlaczego ty w ogóle nie odpowiadasz na to co ja piszę tylko na jakieś swoje
    urojenia o ośmiu kaflach?
    I dlaczego, głupi chuju, ciągle mi wmawiasz że nie "ogarniam" jakiejś twojej
    aplikacji do pierdzenia?

    > a co miala robic - gapis sie na te 'osm kafli' ?
    > sila umyslu przewijac te niekonczace sie listy aplikacji?

    No przecież ci napisałem: umyć palca, żeby się nie lepił. Przewijanie by ją
    tak wtedy nie męczyło. Szczególnie że w WP7.5 scrollowanie jest bardzo
    płynne i responsywne, nie toporne jak w androidach.
    A jakby była kumata, to by zauważyła, że jak się zainstaluje dużo aplikacji
    to wcale nie trzeba scrollować jak opętana, bo grupowane są alfabetycznie.
    Czy "ogarnięcie", że Kalkulator będzie pod literką K dla Ewuni było za
    trudne?

    > Dodatkowo wyglada, ze WP7 jest dla 'niedowidzacych /* -

    Albo dla ludzi którzy wolą wygodnie patrzeć na telefon bez garbienia się nad
    nim.

    > pol ekranu
    > potrzeba by naglowek kategorii wyswietlic. No bardzo ergonomiczne
    > posuniecie - na ekranie miesci sie 'osm kafli' jak i 'osm' pozycji na
    > liscie kontaktow - bo po co wiecej?

    A gdyby się bez przewijania mieściło 10, to już byś nie dostawał aż takiego
    pierdolca?

  • 195. Data: 2012-04-03 01:54:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > jakas zmiana frontu? Czyzby jednak byly dozwolone slowniki na WP7?

    Jaka zmiana? Jakiego frontu? Ktoś powiedział, że są niedozwolone,
    patentowany idioto?

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > on podala cala liste innych wad.

    Jak już ci tłumaczyłem, nie mam ochoty przedzierać się przez narzekania
    kłamców i i debili. Po co?

    > nie, nie 'bierzemy' sobie tego na powaznie - w przeciwienstwie do
    > ciebie - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

    Ale poważnie jest takie słowo w którymś z tych twoich dziesięciu słowników,
    bez których nie potrafisz kupić jedzenia na mieście?

  • 196. Data: 2012-04-03 02:02:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a czy ty potrafisz cokolwiek zrobic procz bawienia sie osmioma kaflami
    > na ekranie i pokazywanie ziomalom jakie one switasne?

    Tak. Mnóstwo innych rzeczy w wielu różnych dziedzinach.
    A ty naprawdę nie masz innych zainteresowań niż swój telefon?

    > chcesz zobaczyc flustrata?

    Nie. Chcę zobaczyć jego definicję w słowniku lub encyklopedii. W moich nie
    ma.

  • 197. Data: 2012-04-03 10:18:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:56:45 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Kabaret się już zaczął, gdy androidziarze zaczęli porównywać telefony do
    > MS-DOSa.

    O, Radio Erewań się włączyło. Wszystko się zgadza, tylko nie telefonach
    mowa a o twoich porównaniach i nie androidziarze :P

    > Nie zmieniaj tematu.

    Nie zmieniam. Jest równie odwalony w kosmos jak twoje urojenia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 198. Data: 2012-04-03 10:23:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > O, Radio Erewań się włączyło. Wszystko się zgadza, tylko nie
    > telefonach mowa a o twoich porównaniach i nie androidziarze :P

    Ja o pamięci a ten o procesorach - co za matoł :)

    Zmieniasz.

  • 199. Data: 2012-04-03 10:33:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 01:51:29 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > No przecież ci napisałem: umyć palca, żeby się nie lepił. Przewijanie by ją
    > tak wtedy nie męczyło. Szczególnie że w WP7.5 scrollowanie jest bardzo
    > płynne i responsywne, nie toporne jak w androidach.

    Weź zobacz w końcu jakiegoś normalnego androida, a nie pobredzaj o braku
    płynności i responsywności. Normalny - to nie znaczy testowy Huawei Ideos z
    programu Play.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 200. Data: 2012-04-03 10:36:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 10:23:15 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Ja o pamięci a ten o procesorach - co za matoł :)

    Czytaj całe wypowiedzi, a nie po jednym zdaniu, osiołku. I patrz (teraz)
    niżej.

    Podkreśliłem dla ciebie kluczową część wypowiedzi, mój ty tępy osiołku :P

    > Zmieniasz.

    A wcale, że nie :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.