  • 11. Data: 2023-10-27 11:28:46
    Temat: Re: Zgłoszenie szkody z OC a BLS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2023 o 11:16, r...@k...pl pisze:

    > Wówczas masz do czynienia z rzeczoznawcą zatrudnionym przez jego TU, a przy BLS
    > nie. Znowu ci udowodniłem, że jesteś kretynem -- co trudne nie jest :D

    No cóż, musisz być zatem większym kretynem ode mnie, skoro "niby wiesz
    lepiej" ale przyłazisz na grupę i pytasz co lepiej :D

    > Ty nie tylko nie czytasz, ale na dodatek nie myślić.

    Myślić? Zdecydowanie jesteś kretynem :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-10-27 11:29:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-10-2023 o 11:16, r...@k...pl pisze:

    > Wówczas masz do czynienia z rzeczoznawcą zatrudnionym przez jego TU, a przy BLS
    > nie.

    Ale to wcale nie musi być zaleta.
    Kogo pozwiesz, jak się nie będziesz zgadzał z jego decyzją?

    Korzystałem kiedyś z BLS (w Warcie) i byłem stratny, bo niby mi wynajęli
    auto zastępcze, ale już doubezpieczyć w pełnym zakresie musiałem je sam.

  • 13. Data: 2023-10-27 11:32:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Myślić? Zdecydowanie jesteś kretynem :]

    Dopiszę jeszcze, to:

    "Termin przedawnienia roszczeń z umowy ubezpieczenia OC wynosi 3 lata od
    dnia, w którym poszkodowany dowiedział się o szkodzie i sprawcy.
    Jednocześnie termin ten nie może być dłuższy niż 10 lat od dnia
    wystąpienia zdarzenia, które wywołało szkodę."

    Możesz już bezpiecznie wypierdalać :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-10-27 11:46:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Oct 2023 11:29:18 +0200, w <uhfvj4$5jb$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale to wcale nie musi być zaleta.
    > Kogo pozwiesz, jak się nie będziesz zgadzał z jego decyzją?

    Właśnie dlatego pytam o praktykę, bo w teorii jest to piękne, bo niby masz
    "własnego" rzeczoznawcę. Tylko co jak odwali kichę?

    > Korzystałem kiedyś z BLS (w Warcie) i byłem stratny, bo niby mi wynajęli
    > auto zastępcze, ale już doubezpieczyć w pełnym zakresie musiałem je sam.

    Ale do czego doubezpieczyć, zastępcze mają jakieś okrojone ubezp.?
    Widzę, że Warta oferuje mi 80zł/dzień na zastępcze. Nie znam cen, ale chyba za
    tyle to to może skuter wynajmę.

  • 15. Data: 2023-10-27 11:49:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Oct 2023 11:32:31 +0200, w <uhg055$1rdmp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > Jednocześnie termin ten nie może być dłuższy niż 10 lat od dnia
    > wystąpienia zdarzenia, które wywołało szkodę."

    Kto pytał tłuka?

    Umiejętność czytania nie dowodzi, że nie jesteś kretynem. Pozostałe posty
    dowodzą, żeś tępy plebs ze stodoły i zwykły matoł. Możesz przykryć się sianem.

  • 16. Data: 2023-10-27 12:01:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-10-2023 o 11:46, r...@k...pl pisze:

    > Ale do czego doubezpieczyć, zastępcze mają jakieś okrojone ubezp.?

    Dokładnie.
    Choćby udział własny.
    Coś tam jeszcze brakowało, ale nie pamiętam już szczegółów.....
    A ja chciałem takiego ubezpieczenia, jakie miało uszkodzone auto
    (pełnego i bez tego typu kwiatków).

    > Widzę, że Warta oferuje mi 80zł/dzień na zastępcze. Nie znam cen, ale chyba za
    > tyle to to może skuter wynajmę.

    Możesz zażądać żeby oni Ci wynajęli, mi tak zrobili.
    Ale mniej więcej tyle właśnie musiałem dopłacić do ubezpieczenia (na dzień).

  • 17. Data: 2023-10-27 14:29:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2023 o 11:49, r...@k...pl pisze:

    > Umiejętność

    Chuja wiesz, jak zwykle.
    Wypierdalaj.
    PLONK

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-10-27 15:38:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Oct 2023 12:01:06 +0200, w <uhg1eo$5jb$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Możesz zażądać żeby oni Ci wynajęli, mi tak zrobili.
    > Ale mniej więcej tyle właśnie musiałem dopłacić do ubezpieczenia (na dzień).

    Cd.
    W Compensie na słowo "chcę skorzystać z BLS" wielkie oczy i że "nie mam
    wykupionej polisy BLS". Ściemniają czy rzeczywiście taki kwiatek istnieje?
    Niemniej zgłosiłem emailem (formularz nie przyjmuje mojego nr polisy) i czekam
    na rozwój sytuacji.

    Zgłosiłem też w Warcie. Szybko przysłali odmowę, bo wg nich sprawca ma(miał)
    polisę w PZU. Faktycznie, źle przepisałem mało czytelne pismo sprawcy... ale na
    odmowie wpisali już poprawny nr rejestracyjny :D. Zgłosiłem błąd i tu też
    czekam na rozwój sytuacji :)

  • 19. Data: 2023-10-27 15:38:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Oct 2023 14:29:37 +0200, w <uhgah5$1rjan$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Chuja wiesz, jak zwykle.
    > Wypierdalaj.

    Ty nie wiesz jak zwykle nic, odpadzie.

  • 20. Data: 2023-10-27 17:06:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 12:28:05 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Jak teraz najlepiej/najskuteczniej zgłasza się szkodę z OC sprawcy?
    > Do swojego ubezpieczyciela w ramach jakiegoś BLS (bezp. likwidacja szkód) czy
    > uderzać do ubezpieczyciela sprawcy (Warta)?
    >
    > W sumie nie chcę teraz likwidować drobnej szkody (wolę na wiosnę) jeżeli to ma
    > znaczenie. Ale muszę zgłosić, bo przedawnienie mnie dopadnie.

    Warta, jak kazdy inny ubezpieczyciel przy OC, pewnie bedzie zaniżał
    odszkodowanie. Wypłate dostaniesz umiarkowaną, ale moze starczy.
    A wiecej moze się wiazać z rzeczywistą naprawą.
    A inflacja jest - nie wiadomo ile wiosną zapłacisz :-)

    "Twoj" ubezpieczyciel może będzie łaskawszy w tym przypadu ... ale
    tylko "może" :-)

    J.