  • 1. Data: 2011-09-15 10:28:55
    Temat: Dojazd na Lotnisko w Wawie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Witam.
    W środę o 6:00 muszę być na Okęciu. Jadę z Osieka nad Wisłą. Do Łomianek
    to wiem mniej więcej ile się jedzie. Ale nie wiem o której musiałbym być
    w Łomiankach aby o tej 6 zameldować się na parkingu P4 przy lotnisku??
    Jak wygląda ruch o tej porze w Warszawie, korkuje się mocno?? Według
    moich wstępnych wyliczeń potrzebuję dobre 3 godziny. To jest nieco ponad
    200km drogi. Droga na Warszawę jest w dobrym stanie (no chyba że się coś
    zmieniło, bo ostatnio w Stolicy byłem rok temu).

  • 2. Data: 2011-09-15 11:00:42
    Temat: Re: Dojazd na Lotnisko w Wawie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 10:28:55 +0200 osobnik zwany Kamil 'Model'
    wystukał:

> [...]
    > 200km drogi. Droga na Warszawę jest w dobrym stanie (no chyba że się coś
    > zmieniło, bo ostatnio w Stolicy byłem rok temu).

    przed 6 to nie ma problemu. Będziesz miał pusto. ok 40 minut z Łomianek
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,21.01712,52.253
    76?l=7579f45559d3caa9

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-15 11:12:13
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 11:00, masti pisze:
> [...]
    > wystukał:

    > przed 6 to nie ma problemu. Będziesz miał pusto. ok 40 minut z Łomianek

    Super, dzięki.
    Czyli o 3 spokojnie mogę sobie wyjechać. I tak sobie założyłem margines
    czasu, bo jakoś dojść z parkingu trzeba, znaleźć stoisko biura podróży
    no i jakąś kawkę trza będzie wypić jeszcze na lotnisku.

  • 4. Data: 2011-09-15 12:38:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil 'Model' wrote:

> [...]
    > margines czasu, bo jakoś dojść z parkingu trzeba, znaleźć stoisko
    > biura podróży no i jakąś kawkę trza będzie wypić jeszcze na lotnisku.

    Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
    dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-09-15 12:39:25
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

    a 1000 miejsc czasowo zlikwidowali bo chotel buduja

  • 6. Data: 2011-09-15 13:22:38
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 12:38, Massai pisze:

    > Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
    > dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

    Tak, zostawiam auto na parkingu P4. Wyjeżdżam od środy do środy (powrót
    po 22) i za zostawienie auta na parkingu P4 zapłacę 140 PLN. Nie jest to
    jakaś kosmiczna cena, tym bardziej, że na parkingach oddalonych od
    lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza (ok. 110PLN) do tego
    trza by liczyć taxi na lotnisko i później na parking, więc wyjdzie mnie
    na to samo. Założyłem sobie godzinny margines czasu. Wylot mam 9:20,
    odprawę o 7:20 więc jak będę po 6 parę minut na parkingu to spokojnie
    zdążę dojść z parkingu i wypić kawę. Dlatego planuje wyjechać o 3 z
    domu, mam 205 km do pokonania, śpieszyć się nie chcę, a droga do Wawy
    jest dobra, więc jeżeli przed 6 rano w Wawie jest spokój na ulicach to
    spokojnie na tą 6 będę na miejscu.

  • 7. Data: 2011-09-15 13:23:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 12:39, Piotr pisze:

    > a 1000 miejsc czasowo zlikwidowali bo chotel buduja

    Mam zrobioną rezerwację miejsca na parkingu, więc chyba miejsce dla mnie
    będą mieli??

  • 8. Data: 2011-09-15 13:33:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-15, Kamil 'Model' <k...@g...pl> wrote:

    > Mam zrobioną rezerwację miejsca na parkingu, więc chyba miejsce dla mnie
    > będą mieli??

    To kolina, upierdliwy troll usenetowy - nie sluchaj go.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2011-09-15 13:42:17
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <
    > Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
    > dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

    A możesz polecić któryś z tańszych parkingów?
    smerf

  • 10. Data: 2011-09-15 14:32:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil 'Model' wrote:

> [...]
    > oddalonych od lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza
    > (ok. 110PLN) do tego trza by liczyć taxi na lotnisko i później na

    140 to rzeczywiście nie aż tak dużo. Myślałem że na którymś z tych
    P1-P3 chcesz zostawić.

    Znajomi jak przyjeżdżają to zostawiają samochody na parkingu, na którym
    sam trzymam, na Ochocie, wychodzi coś koło 60 pln za tydzień.
    Taksówka na lotnisko 20 pln, jesli akurat ja jestem niedostepny żeby
    ich podwieźć.

    Założyłem sobie godzinny
    > margines czasu. Wylot mam 9:20, odprawę o 7:20 więc jak będę po 6
    > parę minut na parkingu to spokojnie zdążę dojść z parkingu i wypić
    > kawę.

    Na mientkiej frycie, jak mawiają.
    Z tego parkingu to do budynku będziesz z bagażami dreptał jakieś 2
    minuty ;-)

    --
    Pozdro
    Massai