  • 1. Data: 2018-06-14 10:29:00
    Temat: Ziobro do ataku, miliard PLN to rozsadne minimum
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.pl/7,155287,23536895,volkswagen-zapl
    aci-w-niemczech-1-mld-euro-kary-za-spalinowy.html#Z_
    BoxBizLink

    teraz pora na inne kraje gdzie oszusci sprzedawali swoje auta, smialo Krol Europy na
    bank wspomoze polski rzad :-)

  • 2. Data: 2018-06-14 11:17:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jun 2018 01:29:00 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    BoxBizLink

    > teraz pora na inne kraje gdzie oszusci sprzedawali swoje auta, smialo Krol Europy

    Ziobro walczy o reparacje, nie ma czasu na drobne ;)

  • 3. Data: 2018-06-14 12:59:48
    Od: p...@g...com

    --Ziobro walczy o reparacje, nie ma czasu na drobne ;)

    kazda kasa sie przyda gdy 500+ wyciaga rece :-) poza tym jestesmy europejskim
    potentatem jesli chodzi o poniemieckie TDI wiec to my ponieslismy najwieksze szkody
    przez tych trucicieli ... Komisja Europejska na bank stanie po naszej stronie i
    wyliczy ze milion Polakow mogloby zyc gdyby nie chciwe niemieckie motokoncerny :-)

    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/wyrok-komisji
    -europejskiej-za-polski-smog,artykuly,423634,1.html

    http://wyborcza.pl/1,75398,20080433,nasze-miasta-tru
    ja-najbardziej-w-europie-a-my-chorujemy.html

  • 4. Data: 2018-06-14 13:48:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Ziobro walczy o reparacje, nie ma czasu na drobne ;)

    >kazda kasa sie przyda gdy 500+ wyciaga rece :-)

    Pieniedzy nigdy nie jest za duzo :-)

    >poza tym jestesmy europejskim potentatem jesli chodzi o poniemieckie
    >TDI wiec to my ponieslismy najwieksze szkody przez tych trucicieli

    Cos w tym jest, nawet jesli byly kupowane z drugiej reki.
    VW powinien za nie ryczaltem zaplacic.

    Ale ... tylko za te, w ktorych oszukiwal, a u nas starsze jezdza :-)

    >Komisja Europejska na bank stanie po naszej stronie i wyliczy ze
    >milion Polakow mogloby zyc gdyby nie chciwe niemieckie motokoncerny
    >:-)

    No ciekaw jestem jak to z tym bankiem :-)

  • 5. Data: 2018-06-14 14:31:50
    Od: p...@g...com

    --Ale ... tylko za te, w ktorych oszukiwal, a u nas starsze jezdza :-)

    starsze tez ale sporo tego bedzie

    http://dailydriver.pl/porady/technika/silniki-tdi-vo
    lkswagena-ktore-nie-spelniaja-norm-spalin/

  • 6. Data: 2018-06-14 15:01:42
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Ziobro walczy o reparacje, nie ma czasu na drobne ;)
    no i gites. reparacje sie podzieli na sektory. tutaj zalatwic mozna jednym
    strzalem 'gazowanie'
    :-) a nawet :-(

  • 7. Data: 2018-06-15 11:07:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 10:29, p...@g...com pisze:
> [...]
    BoxBizLink

    > teraz pora na inne kraje gdzie oszusci sprzedawali swoje auta, smialo Krol Europy

    A gdyby tak zakazać sprzedaży samochodów z tymi silnikami w Polsce?
    Chyba wtedy KE byłaby zadowolona - w końcu jakieś realne sposoby walki
    ze smogiem? :-)
    T.
    Ps. Ciekaw jestem, jaka jest możliwośc nakazania przez sąd odkupienia
    przez producenta samochodów z tymi silnikami od użytkowników.

  • 8. Data: 2018-06-15 15:29:48
    Od: p...@g...com

    W Niemczech VW po cichu odkupywal auta żeby uniknąć precedensu sądowego aż stracili
    czujność i wpadli. Wyrok zostanie wykonany ale w Polsce to już bym się nie zakładał,
    wygra ten kto ma lepsze plecy choć mamy w odróżnieniu do Niemiec pozew zbiorowy więc
    teoretycznie powinno pójść łatwiej.

  • 9. Data: 2018-06-23 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Ziobro walczy o reparacje, nie ma czasu na drobne ;)

    Ten temat to juz nawet Zenkowi nie przechodzi przez gardło... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona