  • 31. Data: 2015-02-08 19:07:48
    Temat: Re: Zmiana przepisów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 08 Feb 2015 09:15:00 +0100, cef napisał(a):

    > Nie zawsze.
    > Tylko wtedy jak będziesz miał (pokażesz) :-)

    No tak, ale to trzeba w ogóle prawa jazdy z domu nie wynosić.
    Bo z Iskrą jest taki problem, że nigdy nie wiesz ile pokazała, a policjant
    może Ci nie pokazać dopóki mu nie pokażesz PJ :)

  • 32. Data: 2015-02-08 20:19:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 19:07, Tomasz Pyra pisze:

    > No tak, ale to trzeba w ogóle prawa jazdy z domu nie wynosić.
    > Bo z Iskrą jest taki problem, że nigdy nie wiesz ile pokazała, a policjant
    > może Ci nie pokazać dopóki mu nie pokażesz PJ :)

    Trzeba grać na zwłokę :-)

  • 33. Data: 2015-02-10 07:19:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2015 01:31:58 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    =2586

> [...]
    > W każdym razie napisane jest że policjant zatrzyma prawo jazdy zawsze jak
    > ujawni przekroczenie o więcej niż 50km/h.

    Jest juz stenogram, posiedzenie 86
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/stenogramy.xsp

    Sam juz nie wiem ktory, 2586, 2864, -A ale zatwierdzony.

    J.

  • 34. Data: 2015-02-10 13:16:52
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 23:12, Czesław Wiśniak pisze:

    > Osoby skazane za prowadzenie pojazdu w stanie nietrzeźwości, które będą się starać
    o przywrócenie uprawnień, gdy orzeczono wobec nich zakaz, będą miały obowiązek
    zainstalowania w samochodzie blokady alkoholowej. Tzw. alcolock uniemożliwi
    uruchomienie samochodu w przypadku, gdy poziom alkoholu w wydychanym przez
    kierującego powietrzu przekroczy dopuszczane normy.

    Hahahaahhahaa. Ja pierdole.
    Czekam na kolejne pomysły służb władzy.

    Mój pomysł:

    Osoby skazane za gwałt, starające się o ponowny gwałt będą musiały zainstalować
    tak zwaną blokadę hole-lock uniemożliwiającą penetrację.

  • 35. Data: 2015-02-12 11:24:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Feb 2015, Tomasz Pyra wrote:

    > Pytanie tylko czy sędzia uwierzy Tobie i chińskiej kamerce oraz zapisowi
    > cyfrowemu w którym jeden bajt jest odpowiedzialny za to czy to będzie 18,
    > 25, 30, 50 czy 60fps, czy może legalizowanemu i atestowanemu sprzętowi
    > pomiarowemu, używanemu przez przeszkolonego funkcjonariusza policji.

    Ta kamerka "z jednym bajtem" ma pewną, dość istotną przewagę: na ogół
    na ciągłym zapisie nie ma problemu z porównaniem z prędkościami
    *innych* pojazdów. Ewentualny zapis dźwięku z włączonego radia
    też może pomóc :)
    Niestety, w aucie trudno szukać przydźwięku od sieci ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2015-02-13 01:45:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 12 Feb 2015 11:24:31 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > też może pomóc :)
    > Niestety, w aucie trudno szukać przydźwięku od sieci ;)

    Jak ktoś spowoduje śmiertelny wypadek i będzie mu groziło więzienie, to
    wtedy pewnie sędzia powoła biegłych którzy wiarygodność nagrania będą
    potwierdzać.

    A tak, w sprawie o wykroczenie, to obawiam się że autorytet funkcjonariusza
    i pięczęci Głównego Urzędu Miar kasuje Twoje pomysły ;)

  • 37. Data: 2015-02-13 03:04:38
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 01:45:14 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > A tak, w sprawie o wykroczenie, to obawiam się że autorytet funkcjonariusza
    > i pięczęci Głównego Urzędu Miar kasuje Twoje pomysły ;)

    Tutaj obowiązuje spierdolony po socjalistyczny system prawny. W sporze
    obywatel-urząd, urząd ma zawsze racje, taka doktryna obowiązuje. Daję sobie fiuta
    pociąć w talarki ze taka sama doktryna obowiązuje we wszystkich byłych demoludach.
    Niby ładnie jest to uregulowane w Konstytucji, że sądownictwo jest niezależne od
    państwa. Ale to gówno prawda. Jak ktoś chciałby sobie wyrobić jakieś zdanie oglądając
    program Sędzia Anna Wesołowska, to spokojnie może zamiast tego oglądać film sf.

  • 38. Data: 2015-02-13 07:57:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2015 18:04:38 -0800 (PST), k...@g...com

> [...]
    > obowiązuje. Daję sobie fiuta pociąć w talarki ze taka sama doktryna
    > obowiązuje we wszystkich byłych demoludach.

    Nie tylko. Chyba tylko w USA obowiazuje ... mniej.

> [...]
    > jakieś zdanie oglądając program Sędzia Anna Wesołowska, to
    > spokojnie może zamiast tego oglądać film sf.

    Ale mozesz poczytac pare wyrokow, bywa ze urzad przegrywa w sadzie.

    Poza tym zasada sie wlasnie zmienia - sedzia do tej pory mial dojsc
    prawdy, teraz bedzie po amerykansku/angielsku - sedzia ma wysluchac
    obu stron.
    Co prawda zmieni sie glowne to, ze teraz sam bedziesz musial zaplacic
    za bieglego, sad juz sam nic nie zleci :-)

    J.

  • 39. Data: 2015-02-14 12:38:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2015, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    >
    > A tak, w sprawie o wykroczenie, to obawiam się że autorytet funkcjonariusza
    > i pięczęci Głównego Urzędu Miar kasuje Twoje pomysły ;)

    1. To nie był mój pomysł ;)
    2. Przecież właśnie wtedy sprawa pójdzie "pod sąd".
    A sąd będzie świadom, że przyjęcie a priorori iż "nagranie się nie liczy"
    może skończyć się awanturą medialną nie gorszą niż sprawa ACTA ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2015-02-14 19:21:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 07:57:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Co prawda zmieni sie glowne to, ze teraz sam bedziesz musial zaplacic
    > za bieglego, sad juz sam nic nie zleci :-)

    Oczywiście że od czasu do czasu musi się trafić ze ktoś wygra. Jak piszesz `że takie
    zmiany mają wejść to może wejdzie i amerykański system płacenia adwokatom.