  • 1. Data: 2013-02-09 18:46:51
    Temat: Zmiana wersji systemu w Samsung Note
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No właśnie, mam chyba 2.3.6, może warto przesiąść się na najnowszy?
    Czytałem, że warto, ale jako że nigdy nie tykałem systemu w telefonie
    obawiam się następstw.
    Co padnie? Kontakty, pliki ze zdjęciami, filmy, notatki... ustawienia ?
    Jak to jest w praktyce i czy warto to zrobić tak prosto jak piszą -
    wybierz w menu i voila, czy też lepiej jakąś inną metodą?
    Kurde, zielony jestem w temacie. Podpowiedzcie proszę.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-02-09 18:54:05
    Temat: Re: Zmiana wersji systemu w Samsung Note
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Irek N.
    naskrobał(a):

> [...]
    > wybierz w menu i voila, czy też lepiej jakąś inną metodą?
    > Kurde, zielony jestem w temacie. Podpowiedzcie proszę.

    Backup wszystkiego co masz w telefonie to podstawa. Ludzie dzielą się na
    tych co nie robią backupów i nie robili backupów.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz szedł w ciemną, bezksiężycową noc przez las.
    "Kaczyńscy tu byli" - pomyślał Stirlitz.

  • 3. Data: 2013-02-09 22:21:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 9 Feb 2013 18:54:05 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

    > Backup wszystkiego co masz w telefonie to podstawa. Ludzie dzielą się na
    > tych co nie robią backupów i nie robili backupów.

    .. na tych co robią i na tych co będą robili

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-02-09 23:52:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > .. na tych co robią i na tych co będą robili

    Waldek, kontakty wyłącznie w telefonie, więc plik zrzucić trzeba.
    Reszta niespecjalnie ważna, nawet jak padnie to nie będę płakał.

    Powiedz coś w temacie lepiej :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-02-10 09:12:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.02.2013 18:46, Irek N. pisze:
    > No właśnie, mam chyba 2.3.6, może warto przesiąść się na najnowszy?
    > Czytałem, że warto,

    tylko że to właśnie jest odpowiedź na pytanie. warto gdyż nowa wersja...
    > ale jako że nigdy nie tykałem systemu w telefonie
    > obawiam się następstw.
    zazwyczaj, nie zawsze, jest tak, że starą wersje da się w prosty sposób
    zrotować, wgrać inny soft, w nowej albo się nieda, albo jest to trudne,
    albo trzeba najpierw przejść na stary soft. Root przydaje się np. do
    tego, aby połowie programów zabrać dostęp do internetu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-02-13 15:44:57
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]

    warto ale
    polecam zrobic roota, wgrac wanam lite rom najnowszą wersję
    wpisz w google nazwę romu i znajdziesz opis jak zrobic na Twoim telefonie to

    ja jestem bardzo zadowolony po zmienie na 4.1.2
    pozdrawiamm